Czy można wyciąć bezkarnie kata i diagnostyka w 1,4 16V ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Czy można wyciąć bezkarnie kata i diagnostyka w 1,4 16V ?

Post autor: stonefree » ndz lut 28, 2010 21:22

Proszę o odpowiedź na pytanie w temacie. Wydaje mi się, że kat jest zapchany.
Zanim jednak to zrobię, chciałbym zapytać, czy w próbie statycznej bądź dynamicznej VAG COMem, da się zdiagnozować zapchany wydech?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz lut 28, 2010 21:27

wg mnie nie wykryje



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lut 28, 2010 21:34

Przemo440 pisze:wg mnie nie wykryje
Wiem,że diagnostyki TDI można dokonać na podstawie porównania wartości ilości powietrza żądanych i rzeczywistych z odczytów z przepływomierza, czy z czujnikiem MAP też można taki numer zrobić?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 28, 2010 21:37

oczywiście ,że z odczytu map-a można wywnioskowac zapchany kat,czy złe ustawienie rozrządu itp..



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lut 28, 2010 21:38

stonefree,
nie wiem dokłądnie ale masz chyba 2 sondy
jedną przed a drugą w katalizatorze
i tu moze być problem



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lut 28, 2010 21:40

edzio, Możesz uchylic rąbka tej dobrze płatnej tajemnicy? :)
dziejo, Z całą pewnością sonda jest jedna. Obawiam się tylko jej szybszego skończenia w wypadku, kiedy bardziej przepustowy wydech zacznie sie mocniej grzać. Co o tym myslicie?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 28, 2010 21:52

stonefree pisze:edzio, Możesz uchylic rąbka tej dobrze płatnej tajemnicy?
nie wiem co jeszcze chciałbyś wiedziec,podgląd wartości map-a na wolnych i pod obciążeniem i masz jak na tacy.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lut 28, 2010 22:09

edzio, Tak knułem :)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 28, 2010 22:19

Przy doświadczeniu można też stwierdzic na którym cylindrze jest słabsze ciśnienie sprężania ,albo który wtryskiwacz nie domaga i wiele innych. :bigok:



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lut 28, 2010 22:32

edzio pisze: można też stwierdzic na którym cylindrze jest słabsze ciśnienie sprężania ,albo który wtryskiwacz nie domaga i wiele innych
Ale nie podpowiesz jak? :)



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lut 28, 2010 22:37

stonefree pisze:Ale nie podpowiesz jak?
obserwacja parametrów podczas pracy silnika przy różnych obrotach silnika i podczas jazdy.Temat rzeka :bigok:

[ Dodano: 28 Lut 2010 21:58 ]
Słyszałeś o rejestratorach EOBD? to dopiero wygoda
http://www.allegro.pl/item877989635_kos ... owosc.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości