[MK2] Instalacja MFA
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Witam. Czy moglby mi ktos napisac, narysowac gdzie mam podlaczyc kable w liczniku od manetki mfa bo ja juz nie daje rady-wymiekam. Dziala u mnie tylko przelaczanie funkcji, reset i suwak 0 1 2 0 nie dzialaja. Probowale podlaczy wedlug tego schematu ponizej ale u mnie w bialej wtyczce wychodzi na to pin 9 jest juz zajety i nie wiem o co chodzi
Ponizej zdjecie moich wtyczek. Na kolor czerwony zaznaczylem kable ktore sa dolozone od mfa. Od czego jest kabel koloru fioletowo-czarnego w bialej wtyczce? Bo mi wychodzi ze wlasnie tam jest pin 9 - no chyba ze sie myle. Prosze o jakas porade i ewentualne skorygowanie tego czy mam dobrze podlaczone
Ponizej zdjecie moich wtyczek. Na kolor czerwony zaznaczylem kable ktore sa dolozone od mfa. Od czego jest kabel koloru fioletowo-czarnego w bialej wtyczce? Bo mi wychodzi ze wlasnie tam jest pin 9 - no chyba ze sie myle. Prosze o jakas porade i ewentualne skorygowanie tego czy mam dobrze podlaczone
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
też mam taki problem jak Ty, przełanaczam mfa a funkcje nie wiem gdzie mam podłaczyć, to foto porada z painta do nieczego się nie nadaje........mam golfa gti z 84 roku i mi z czarnej kostki tylko chyba 4 kable wychodzą, u Ciebie widze tego znacznie więcej. Łatwiej by było gdyby ktoś na zdjęciu kostki przy zegarach zaznaczył jak podpiąc te dwa pozostałe kable.
Orginalnie u mnie były takie liczniki tylko że prędkościomierz był wyskalowany do 220km/h
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16c ... 00333.html
Orginalnie u mnie były takie liczniki tylko że prędkościomierz był wyskalowany do 220km/h
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16c ... 00333.html
Wiązka widoczna na zdjęciu jest z Scirocco MK II z roku 91,skrzynka przekaźników jest identyczna ze starszym typem z Golfa MK II.U mnie jest tak:
-1 idzie do 9 w białej wtyczce (u mnie biały kabel)
-2 idzie do 13 w czarnej wtyczce (u mnie biało-czerwony kabel)
-3 idzie do 12 w czarnej wtyczce (u mnie biało-czarny kabel)
-4 czyli masa nie jest podłączona do licznika,ale dalej w wiązce do masy przy skrzynce.
Opis wtyczek na prośbę wrzucam.
Biała wtyczka.
Górny rząd:
nieb-czerw,szaro-nieb,fiol-czarny,biało-nieb,biały,biało-czerw,biało-nieb.
Dolny rząd:
pusto,żółto-czerw,masa,czerw-czarny,czerw,zielono-czarny,pusto.
Czarna wtyczka.
Górny rząd:
czarny,pusto,pusto,nieb-czarny,pusto,biało-żółty,biało-czerw.
Dolny rząd:
pusto,pusto,nieb,żółty,pusto,biało-czarny,pusto.
Wtyczka MFA,mając ścięte narożniki wtyczki u góry.
biały,biało-czerw,biało-czarny,masa.
-1 idzie do 9 w białej wtyczce (u mnie biały kabel)
-2 idzie do 13 w czarnej wtyczce (u mnie biało-czerwony kabel)
-3 idzie do 12 w czarnej wtyczce (u mnie biało-czarny kabel)
-4 czyli masa nie jest podłączona do licznika,ale dalej w wiązce do masy przy skrzynce.
Opis wtyczek na prośbę wrzucam.
Biała wtyczka.
Górny rząd:
nieb-czerw,szaro-nieb,fiol-czarny,biało-nieb,biały,biało-czerw,biało-nieb.
Dolny rząd:
pusto,żółto-czerw,masa,czerw-czarny,czerw,zielono-czarny,pusto.
Czarna wtyczka.
Górny rząd:
czarny,pusto,pusto,nieb-czarny,pusto,biało-żółty,biało-czerw.
Dolny rząd:
pusto,pusto,nieb,żółty,pusto,biało-czarny,pusto.
Wtyczka MFA,mając ścięte narożniki wtyczki u góry.
biały,biało-czerw,biało-czarny,masa.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 22:31 przez spirit77, łącznie zmieniany 3 razy.
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Tak jak wczesniej pisalem nie mialem MFA u siebie i chcialem dolozyc ale wedlug tego schematu troche mi nie pasuje bo w miejscach zaznaczonych na nim tam gdzie nie powinienem miec kabli we wtyczce ja je mam. O co tu chodzi juz dostaje spazmy? Moze ktos pomoc w podlaczeniu?
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Ja spedzilem nad tym mnostwo czasu probowalem na rozne sposoby i po prostu poleglem nie dalem rady. Wiec jakby ktos mogl wrzucic zdjecia swoich wtyczek i zaznaczyc gdzie jaki kabel ma byc podlaczony bylbym bardzo wdzieczny i mysle ze nie tylko ja
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Poniewaz te MFA nie daje mi spokoju przez to ze nie dziala bylem przed chwila w aucie i podpialem kable wedlug schematu spirit77, . Powychodzily mi jeszcze wieksze cyrki jak mialem. Teraz przelacznik MFA nie dziala wogole, zas funkcje MFA teraz przelaczam suwakiem 0 1 2 0. Jak z polozenia 2 przesune go na 1 to zmienia sie funkcja, nastepnie na 2 i nie dzieje sie nic i znow na 1 i zmienia sie funkcja. O co tu chodzi, co ja robie nie tak? Albo mam cos narabane w instalacji albo jestem tak tepy ze nie potrafie sobie poradzic z wygladajaca na pierwszy rzut oka prosta rzecza. POMOCY Prosze niech mi ktos pomoze, wytlumaczy lopatologicznie, napisze co mam jeszcze posprawdzac albo juz sam nie wiem co
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
panowie jak nie wiecie gdzie podpiąc kable w liczniku to na pod kostkami licznika na folii jest napisane wszystko co gdzie podpiąc
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
witam mam problem dalszy z moim MFA zakupiłem już dwa czujniki temp.oleju jeden używany ori VDO a drugi jakaś podróbka ale dzieje się takie coś jak jest zimny silnik i jak nabierze temp.to wskazuje ok ale dojdzie tak do 88 stopni i zaraz kreski się wyświetlają i tyle --- i znowu musi sie schłodzić ale bardzo mocno tak żeby silnik był zimny co jest powodem tego??nawet zmasowałem czujnik i nic nawet nie wyświetlił
dobra udało sie zaczał czujnik temp. oleju działac ponownie wkreciłem tak jak powino byc tylko delikatnie i działa
dobra udało sie zaczał czujnik temp. oleju działac ponownie wkreciłem tak jak powino byc tylko delikatnie i działa
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 13:28 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości