ECU i jego zasilanie w AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:04
Lokalizacja: Pcim
Kontakt:

ECU i jego zasilanie w AHF

Post autor: kamil666 » sob lut 27, 2010 17:46

Witam, poszukuję schematu bądź czegoś podobnego nt. wiązki elektrycznej idącej do ECU (które kabelki są od zasilania ECU - to mnie szczególnie interesuje) oraz gdzie się znajduje samo ECU w MkIV z silnikiem AHF

// mam zamiar sobie zrobić odcięcie zapłonu w ten sposób :)



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob lut 27, 2010 21:37

Rozłącz poprzez przekaźnik czerwony gruby kabelek idący do pompy paliwowej > i po sprawie.

[ Dodano: 27 Lut 2010 20:40 ]
Można jeszcze na szybkiego odciąć zasilanie dla przekaźnika 109.



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » sob lut 27, 2010 22:59

fleshu pisze:Rozłącz poprzez przekaźnik czerwony gruby kabelek idący do pompy paliwowej > i po sprawie.

[ Dodano: 27 Lut 2010 20:40 ]
Można jeszcze na szybkiego odciąć zasilanie dla przekaźnika 109.
i co wtedy trzeba zrobic zeby odpalic auto ? bo czytalem gdzies ze takie odciecia mozna obejsc 2 kabelkami w 10 sekund bez szukania pstryczka ;/ prawda to ? vo mam takie cos



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob lut 27, 2010 23:00

Można jeszcze na szybkiego odciąć zasilanie dla przekaźnika 109.
na pewno w ten sposób najbardziej efektywnie i najmniej inwazyjnie

ja akurat jestem na etapie przyczyny dlaczego nie ma prądu na kostce do ECU bo nie da się auta zapalić :chytry:
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 23:24 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 00:14

Obejść da się wszystko!
Złodziej musi mieć sprawnego kompa żeby to autko odpalić.
Przekaźnik 109 odpowiada za zasilanie ECU i podaje prąd na zawór odcięcia paliwa > jego uszkodzenie (zimne luty w 99% przypadków) > dają efekt braku zasilania na kompa i na podniesienie zaworu odcięcia paliwa > autko jest uziemione. Dodatkowo awaria tego przekaźnika jest traktowana przez ECU jak wyłączenie stacyjki > nie zostaje zapisany błąd.
Jest to typowa przypadłość TDI i robi wielkie problemy > tylko wtajemniczeni będą wiedzieli o co chodzi > a złodziej zrezygnuje bardzo szybko >>>>>> jest to bardzo skuteczny sposób uziemienia autka hehe.

[ Dodano: 27 Lut 2010 23:16 ]
Tylko pamiętaj Kolego > Przewody lutujemy!



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lut 28, 2010 01:20

fleshu pisze:jest to bardzo skuteczny sposób uziemienia autka hehe.
I jest to zastosowane w 80% TDI-ków.
Nawet średniej niższej klasy złodziej który spróbuje pojechać twoim autem jak poradzi sobie z STACYJKĄ i IMO to przekaźnik 109 obejdzie w 3 sekundy.

A tak z mojego doświadczenia to 109 da się obejść za pomocą 50 cm przewodu w 3 sekundy.

Uwierzcie MI 109 to działa tylko na wyobraźnie właściciela ,a dla złodzieja to śmiech.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 01:22

+ na zawór odcięcia > ale po co to pisać > specjalnie tego nie pisałem.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lut 28, 2010 01:22



DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 01:23

Metod jest wiele > dają one tylko wiekszą ilość czasu > nigdy nie dają pewności.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 01:24 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lut 28, 2010 01:24

fleshu pisze:+ na zawór odcięcia > ale po co to pisać > specjalnie tego nie pisałem.
To po co doradzasz koledze zabezpieczenie które jest g...o warte :crazy:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz lut 28, 2010 01:33

Ale jest proste do zrobienia.
Najlepiej to by było koma wsadzić pod tapicere fotela i podłączyć ładowanie przez oryginalne wtyczki.
Jedyny minus to doładowanie konta.
Jak auto lawetują to wysyła się esa i wiadomo gdzie fura jest (a przynajmniej jej część).
Bo kto w dziupli będzie tapicerkę z foteli ściągał?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 28, 2010 07:11

fleshu pisze:Bo kto w dziupli będzie tapicerkę z foteli ściągał?
Oj tych ludzi to akurat nie brakuje ... :)
ostatnio złapaliśmy ekipę, że tak powiem, sprzątającą.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 07:17 przez Sztomel, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » ndz lut 28, 2010 08:20

fleshu pisze:Ale jest proste do zrobienia.
Najlepiej to by było koma wsadzić pod tapicere fotela i podłączyć ładowanie przez oryginalne wtyczki.
Jedyny minus to doładowanie konta.
Jak auto lawetują to wysyła się esa i wiadomo gdzie fura jest (a przynajmniej jej część).
Bo kto w dziupli będzie tapicerkę z foteli ściągał?

napisz wiecej o tym komie :) wystarczy telefon na karte ze spisanem nr imei ? i co ? nie ma auta i co robie zeby go namierzyc?



Awatar użytkownika
kamil666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob lut 20, 2010 19:04
Lokalizacja: Pcim
Kontakt:

Post autor: kamil666 » ndz lut 28, 2010 12:59

dziekuje za odpowiedzi, zrobie podwojne zabezpieczenie - pompa + 109 i mysle ze to da rade jako tako

jesli ktos ma jakies pomysly ciekawe to prosze pisac :)
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 13:05 przez kamil666, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], MSN [Bot] i 83 gości