wracam od pompiarza z informacjami ale mam problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
wracam od pompiarza z informacjami ale mam problem
witam tak jak prosliscie wczoraj wrocilem od pompiarza i pompa wkartonie rozłozona w mak nie miało to sensu by ja robic była sekcja pogieta łozyska juz siadly jakies panewki i jakis regulator byl do dupy juz wienc koszt takiej naprawy był by dosyc spory wienc załatwilem 2 pompe troszke inna jest bo jest z takim silownikiem malym ale pasuje dzis wkładalem juz ja i wogole ale mam teraz problem nie moge odpalic krece i krece i aku siada a tu tylko łapie troszeczke ale nie odpali wienc powiedział mi wojek(mechanik) zeby pompe pezekrecic o 180 stopni zrobilem to i jest to samo na wtryski idzie odpowietzylem ale nie mam pojecia co to moze byc ale pompa wydaje sie dobra była ciagle w samochodzie na chodzie nie widac przeciekow w niej no nie wiem co teraz mozna zrobic jutro sproboje odpalic na zaciag mozliwe zeby byl tak zapowietrzony ??
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
jeśli to Lucas to możesz mieć problem bo je się pierońsko odpowietrza. Jeśli zaś Bosch problem z odpowietrzeniem nie występuje (wystarczy max kilkanaście sekund kręcenia), zdarza się że jest obrócona o 180 stopni (niestety otwory do ustawienia klina są symetryczne więc ciężko wyczuć jak powinna być). Tu z pomocą przyjdzie Ci czujnik zegarowy. Ustawiasz wszystko na znaki, potem wkręcasz czujnik i obracasz silnik do tyłu ręką aż wskazówka przestanie się poruszać, następnie ustawiasz wskazówkę czujnika na zero i wracasz silnikiem tak by znów zobaczyć znak na kole. Wskazówka na pompie powinna być w pozycji 0,95-1,05 mm. Jeśli będzie inaczej luzujesz 4 śruby na pompie i przechylasz ją o tyle by na czujniku było 1,0mm. Jeśli pompy nie będzie dało się ustawić, oznacza że musisz wyjąc czujnik i obrócić ja o 180 stopni, następnie powtórzyć regulację.
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 22:41 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No dobra,a pompa zablokowana?Piszesz,że przestawiałeś o 180*,więc jak?Gódek pisze:jest ustawiony na znaki tak jak ma byc
Ustaw wszystko jak należy-znaki,blokady itd.
Fakt,niektóre koła w pompach mają 2 takie same otwory na blokadę,ale od wewnętrznej strony koła jest znak,który ma się pokrywać ze znakiem na górze pompy.
Poza tym nie napisałeś nic o tym czy pompę zalałeś paliwem,a to jest istotne.Zalanie pompy to żmudna robota,bo trzeba po troszeczkę zalewać i obracać kołem,bo się przelewa,ale jak za mało się zaleje,to można kręcić i kręcić,czyli tak jak piszesz

Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 22:43 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 18:20
- Lokalizacja: Biskupiec reszelski
- Kontakt:
dobra wszystko zrobilem tak jak pisales na znakach blokadach bylo i po dłuzszym kreceniu jakos odpalił wienc jak juz po chodzil troche to ustawilem obroty mu linke wyregulowalem i blo dobrze a dzis rano znow nie chce odpalic az aku padl od krecenia juz prawie załapal ale nie odpalił juz teraz to nie wiem moze jeszcze kat wtrysku ustawicc moze jast z byt pozny lub za wczesny a jak nie to moze swiece ktures poszły jak myslicie ?
Samochód jest Bogiem
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
Prędkość nałogiem
Tuning zabawą
Car Audio Podstawa ;]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeżeli ustawiłeś poprawnie rozrząd i pompę w połowie zakresu ruchu przód/tył,to powinien zagadać.Gódek pisze:teraz to nie wiem moze jeszcze kat wtrysku ustawicc
Kontrolowałeś wężyki,czy w paliwie nie ma powietrza?Gódek pisze:blo dobrze a dzis rano znow nie chce odpalic
I jeszcze jedna bardzo istotna sprawa-mogły zawiesić się wtryski...po rozpięciu układu paliwowego czasem tak się zdarza,że albo w trakcie pracy zacznie się tłuc i zgaśnie,albo po zgaszeniu nie daje się już odpalić...
Spróbuj jeszcze odpowietrzyć układ poprzez odkręcenie rurek wtryskiwaczy i kręcenie na pełnym gazie.Zwróć też uwagę na to czy przy odpowietrzaniu paliwo przelewające się nad wtryskami nie pieni się...jak pieni,to wtryski raczej zawieszone

Możesz jeszcze odkręcić kolanko przy kolektorze i próbować odpalić psikając plackiem (power-startu nie polecam).
Świece jak najbardziej do przeglądu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości