TDI lepszy pod względem ceny i spalania... tylko i aż, zależy jakie kto ma priorytety... pod względem osiągów wyższość R32 jest niepodważalna. Chociaż jakby podać stosunek osiągów do spalania to taki ARL wypadnie na pewno lepiej.Sebek pisze:Zwrocilem uwage ze i w temacie Frykasnej Bory nasz tzw. "ROOKIE" probuje swiatu wyjasniac ze tdi lepsze niz R32![]()
Moje pierwsze auto 1.4 benzyna... drugie to co mam TDI... również nie wrócę więcej do benzyny, a moim rodzinnym autem jak zakładam będzie coś 2.5 w dieslu oscylujące w granicach 200KM. Lubię docisnąć, a przy takiej jeździe spalanie benzyny by mnie zdemotywowało.Sebek pisze:wrzuc to w podpis sobie, zobaczymy ile lat bedzie aktulaneszocik88 pisze:każdy z nas ma swój pogląd ja diezla nigdy nie zamienie za benzin![]()



Przy spalaniu 7l. benzyny to motorynki.... z kolei te 150konne palą po te 12l. Są też takie co przy mocy 115KM palą tyle co 1.8T (dla przykładu taki silnik 2.0). Czym jest taki ASZ/ARL ? Łączy to co najlepsze z oszczędnego TDI i dynamicznego 1.8T.

Gonzo super Golfik... koła, dokładki, grill no-name, daszek wszystko tak fajnie się komponuje ze sobą. Gratsy.

a tak na marginesie to wczoraj swoim klekotem objechałem Porsche Caymana. Co mu po tych 240KM, pewnie liczył, że mam ze 100KM, że da mi się zrównać, przeciągnie kawałek, a potem skompromituje.



