uklad chlodzenia dziwne objawy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zmijek.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:26
Lokalizacja: New City k/warszawy

uklad chlodzenia dziwne objawy

Post autor: zmijek.pl » sob lut 27, 2010 19:45

Mam problem z chlodzeniem zauwazylem ze nie wlacza mi sie wentylator w moim samochodzie silnik ajm wersja z klimatyzacja czasami wskazowka od temp lekko wychyla sie za 90 ale prawie niezauwazalnie kolejnym obiawem jest brak stanu plynu w zbiorniczku dopiero jak odkrece korek to slysze swist powietrza i plyn naplywa do zbiorniczka osiagajac stan wymagany co to moze byc???



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » sob lut 27, 2010 21:00

Korek powinien Ci odpowietrzać , pewnie się popsuł



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz lut 28, 2010 14:30

Wskazaniami się nie przejmuj bo w tym modelu jak wskazówka leży na 90 oznacza jedynie że temperatura jest prawidłowa. Może to być np. 85 stopni, a może być nawet 110, a i tak będzie leżała na 90.
Jak będziesz miał zimny płyn dolej do max, i napisz czy objaw dalej występuje. Czasem takie rzeczy dzieją się jak korek nie trzyma ciśnienia, lub gdy układ nie może się odpowietrzyć jak słusznie zauważył wojtas46

[ Dodano: 28 Lut 2010 13:31 ] często jest tak że odpowietrznik poprostu się przytyka. Za odpowietrzanie odpowiedzialna jest ta cienka rurka idąca do zbiorniczka wyrównawczego, zdejmij ją a następnie dmuchnij, nie powinieneś napotkać więkrzego oporu. Jesli będzie przytkana trzeba ją udrożnić i problem na 90% ustąpi.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 14:33 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » ndz lut 28, 2010 14:46

Witam ja bym sprawdził korek mogl się zepsuć w nim zaworek



zmijek.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:26
Lokalizacja: New City k/warszawy

Post autor: zmijek.pl » ndz lut 28, 2010 21:35

sprawdze jutro ten wezyk czy nie przytkany i sprobuje podmienic korek mozna jakos sprawdzic czy jest przytkany??



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » ndz lut 28, 2010 22:42

węży dmuchając, korka niestety nie sprawdzisz. Ale nowy korek kosztuje 10zł, chyba że chcesz z ASO wtedy 30zł.



zmijek.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:26
Lokalizacja: New City k/warszawy

Post autor: zmijek.pl » wt mar 02, 2010 15:01

dzieki panowie wina lezala w popsutym korku nie odpowietrzal i zbieralo sie cisnienie w ukladzie korek wymieniony i wszystko gra mozna zamknac temat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości