Zaparowane szyby :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » sob lut 27, 2010 13:54

tłusta to normalne lepiej nie przecierać szyby tylko puścić grzenie albo sam nadmuch mocniej nie bedzie smug tzn normalne jak nie ubywa płynu a jak ubywa znaczy że nagrzewnica daje w kość
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 13:56 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.


passat b5 115KM AZM 2003r

szklarz666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Starachowice / Kraków

Post autor: szklarz666 » sob lut 27, 2010 14:02

Dzięki trochę mnie uspokoiłeś płynu nie ubywa więc możliwe że nagrzewnica jest ok. Zacznę od wymiany filtra kabinowego i uszczelnienia podszybia żeby woda się nie dostawała na filtr. Dodatkowo wyrzucę stare dywaniki i zmienię na gumowe. Mam nadzieję że to pomoże. A tak na marginesie to jestem posiadaczem tego golfika od niespełna miesiąca więc dopiero poznaję auto i pewnie jeszcze o wielu rzeczach nie wiem :)



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » sob lut 27, 2010 14:02

Jeżeli ktoś jeździ na pełnym grzaniu, to zawsze będą parować po jakimś czasie jak postoi - u mnie wnętrze suche, uszelki całe, a mimo wszystko jak mocno rozgrzeje i zostawie wieczorem, to w nocy całe zaparowane są. Najlepsza rada, to otwierać okna na chwile przed końcem jazdy - ja otwieram na ostatnie 30sek. (czas na zaparkowanie) + na jakieś 30 sekund kiedy studze turbo, zabieram co mi potrzebne z samochodu itp. - po takim zabiegu nigdy nie miałem nawet minimalnego osadu



szklarz666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 02, 2010 17:24
Lokalizacja: Starachowice / Kraków

Post autor: szklarz666 » sob lut 27, 2010 14:07

Kolego ja właśnie też nie jestem zwolennikiem jazdy na pełnym grzaniu bo wtedy ciężko wysiedzieć w samochodzie. Z reguły włączam tylko na chwilę na początku jazdy gdy jest zimno żeby się nagrzało. A do ostrego grzania w ostatnim czasie byłem zmuszony właśnie parowaniem szyb bo tylko mocne grzanie rozwiązywało problem :/



Awatar użytkownika
pawex
Golfiarz
Golfiarz
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 11, 2006 23:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: pawex » sob lut 27, 2010 14:11

szklarz666 pisze:No właśnie nad dywanikami też się zastanawiałem
zanim wymienisz pół samochodu zacznij od dywaników :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 491 gości