Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » pt lut 26, 2010 18:37

Chciałbym się podzielić moimi wrażeniami po założeniu gleby (dzisiaj zakładana), być może nie będzie to obiektywna opinia, bo nigdy nie miałem sportowego zawieszenia ani na takowym nie jeździłem także nie mam z czym porównać. Zestaw jaki założyłem do mk4 to amorki MTS i sprężyny Eibach z serii Pro Kit Sportline -40/-35. Po pierwsze jest za twardo, po drugie jest za twardo i po trzecie jest za twardo :) Maskara ja nie wiedziałem co to słowo oznacza tak naprawdę dopóki się sam nie przekonałem :) Naczytałem się na forum i dlatego tak sobie zaplanowałem, że zestaw miał być w miarę komfortowy, pisaliście że amorki MTS są średnio twarde, a sprężyny Eibach są najbardziej komfortowe i porównywalne do oryginalnych. Tymczasem jak jadę to odczuwam każdą najmniejszą nierówność, a po autostradzie A4 to myślałem, że zaraz odlece na tych nierównościach w życiu bym nie pomyślał że ta autostrada jest taka krzywa :) ) Nawet mechanik się smiał " Panie weź pan ręką spróbuj go rozhuśtać przecież to beton " Dobra przyznam wizualnie fajnie wygląda, trzyma się drogi jak nigdy, ale jakbym miał zakładać drugi raz to bym nie założył albo tylko same springi. Teraz się już nie wycofam bo za dużo kasy w to poszło. Może się przyzwyczaję, ale na razie jest maskara. Post ku przestrodze dla laików tuningu którym również marzy się gleba :)
w mk2 mialem TA techixa i byl w miare twardy a do mk4 bede zakladal MTSa bo niby bardziej miekki od TA??chodzi o gwinty oczywiscie :bigok:


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » pt lut 26, 2010 18:53

castillo20, zacznijmy od tego ze gleba to sie zaczyna tak powiedzmy od -60 -80 to co ty masz to tylko lekkie obnizenie wiec nie marudz ze jest twardo :grin: troche pojezdzisz to sie przyzwyczajisz


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt lut 26, 2010 19:02

Conscious pisze:MTSa bo niby bardziej miekki od TA
Kolega ma w MK3 gwint MTS, duże felgi i opony naciągnięte to mówi, że jest beton jak skur... :) Ale obniżenia większego niż 50-60 nie ma na bank.
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 19:02 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » pt lut 26, 2010 19:04

nie wiem czy jest roznica w gwintach do mk2 mk3 i mk4 tej samej firmy??


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13152
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » pt lut 26, 2010 19:07

castillo20, Wybacz, ze napisze, ale rozśmieszył mnie Twój post - oczywiście w pozytywnym sensie :grin:
castillo20 pisze:Tymczasem jak jadę to odczuwam każdą najmniejszą nierówność, a po autostradzie A4 to myślałem, że zaraz odlece na tych nierównościach w życiu bym nie pomyślał że ta autostrada jest taka krzywa :) ) Nawet mechanik się smiał " Panie weź pan ręką spróbuj go rozhuśtać przecież to beton "
Jak będziesz musiał zmienić bo np amor wyleje bądź gaz się ulotni w zależności od firmy - nie zagłębiam się aż nad to ;) To dopiero będziesz narzekać, przy zmianie na inny zawias, stwierdzisz, ze pływa dopóki się nie ułoży :helm:
herbiasty pisze: Pozniej nawet bol nerek i nieprzyjemne skurcze zoladka przy najechaniu na hopke przestaja przeszkadzac ;P
Tam ból nerek to jest pryszcz przy jeździe na porodówkę po największych dziurach, gdy skurcze mocno dawały się we znaki, co 1,5 minuty, za to szybciej się rodzi - autopsja :grin:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt lut 26, 2010 21:15

castillo20 pisze:sprężyny Eibach z serii Pro Kit Sportline -40/-35
Nie Kolego, albo pro kit, albo sportline. Sprężyn pro kit sportline mieć nie możesz, bo to dwa różne zestawy, chyba że pomieszałeś i masz przód od innego zestawu i tył od innego.
castillo20 pisze:Po pierwsze jest za twardo, po drugie jest za twardo i po trzecie jest za twardo
No niestety, tak już pozostanie. Na pro kit miałbyś większy komfort (zakładam, że wstawiłeś czerwone sportline 50/30). Sądzę, że z czasem się przyzwyczaisz i będzie już okej. Wiesz, podobny szok jest w drugą stronę - po wrzuceniu serii z powrotem. Wtedy masz wrażenie, że na serii się kompletnie nie da jeździć, a każdy zakręt to śmierć w oczach :).



Awatar użytkownika
Castillo
Beatmeister
Beatmeister
Posty: 343
Rejestracja: pt sty 30, 2009 15:19
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Post autor: Castillo » sob lut 27, 2010 11:03

Amorki kupiłem nowe, ale sprężyny używane, faktycznie są czerwone, sprzedawca sprężyn zarzekał się że siądzie -40/35 ale faktycznie siadło chyba więcej stąd ten szok :) http://www.allegro.pl/item888914114_spr ... kazja.html



Awatar użytkownika
Alvaro_
Niskopodłogowiec
Niskopodłogowiec
Posty: 1730
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:45
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Leon Fr
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: Alvaro_ » sob lut 27, 2010 11:07

Panowie jak myślicie można juz zakłądać setup letni czyt. niższy ??



Jetta sprzedana.

Obrazek

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

Post autor: k0nr4d » sob lut 27, 2010 11:41

Najlepiej nie zmieniać na zimę i nie będzie takich problemów :P Zakładaj, pół metra śniegu już na pewno nie dowali :)


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz lut 28, 2010 23:59

Alvarees pisze:Panowie jak myślicie można juz zakłądać setup letni czyt. niższy ??
Oczywiście, tylko uważaj na dziur bo można niezłego kill'a wyłapać :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » śr mar 03, 2010 08:56

Alvarees pisze:Panowie jak myślicie można juz zakłądać setup letni czyt. niższy ??
Ja czekam jeszcze do końca marca , jak kolega pisał wyżej, licze że przez ten czas nieco uporają się z tym sitem na drogach, które się pojawiło jak snieg stopniał :)



Rafał Jahre
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:17
Lokalizacja: Słomczyn
Kontakt:

Post autor: Rafał Jahre » śr mar 03, 2010 17:31

MTS technik 40/35mm zakadał ktoś to na mk3 GTI 16V. jak to wyglada, ma ktos jakieś foty?? wogule dobre jest to zawieszenie???



mateusz2307
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 26, 2010 14:17
Lokalizacja: Czaniec

Post autor: mateusz2307 » sob mar 06, 2010 10:58

witam panowie mam nowy tani sposub na obniżenie autka. wystarczą 4 zaciski do linek i jedna oś obniżona. za małą kase.



Awatar użytkownika
shift
Forum Master
Forum Master
Posty: 1494
Rejestracja: sob lip 07, 2007 23:10
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: shift » sob mar 06, 2010 11:04

mateusz2307 pisze:witam panowie mam nowy tani sposub na obniżenie autka. wystarczą 4 zaciski do linek i jedna oś obniżona. za małą kase.
gratuluje druciarskiego pomysłu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości