TURBINA ARL a ok. 200ps

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw lut 25, 2010 13:34

z rozleceniem to różnie bywa... i ori potrafi! Ale różnie z tymi sprężarkami jest to kiepsko wstaje to coś innego...



Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » czw lut 25, 2010 19:56

Rapix, masz rację ale obserwując co się dzieje na rynku z hybrydami to jest pogrom tych samoróbek.
Ja tam się nauczyłem na własnych błędach - teraz będą ori lub przeznaczone pod tuning.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » czw lut 25, 2010 21:29

Mekto pisze:Rapix, masz rację ale obserwując co się dzieje na rynku z hybrydami to jest pogrom tych samoróbek.
Ja tam się nauczyłem na własnych błędach - teraz będą ori lub przeznaczone pod tuning.

ja bede jednak najprawdopodobniej pakował jakąś hybryde, jest na nią gwarancja to raz a dwa to trzeba brać od kogos sprawdzonego tylko od kogo ? moze byście pomogli :) :bigok:


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » czw lut 25, 2010 21:34

jeśli hybryda to karambol


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » czw lut 25, 2010 22:16

fasd pisze:od kogos sprawdzonego tylko od kogo ? moze byście pomogli
CrocodileReggae pisze:jeśli hybryda to karambol
I zaraz się zacznie :bigok:



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt lut 26, 2010 00:03

No własnie ja myśle nad TURBO BOGDANEM, własnie karambolem i jeszcze yanosho mi sie zaoferował z taką usługą :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

peter250
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr maja 27, 2009 20:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: peter250 » pt lut 26, 2010 05:49

Witam.

Ja ze swojej strony mogę bardzo polecić Turbo Bogdana. Za podejście do klienta i fachowość.
Zakupiłem u niego hybrydkę AWX/ARL i po strojeniu wyszło coś takiego:

Obrazek

Dodam jeszcze, że turbo bardzo łatwo się wystroiło (co wcale nie jest takie oczywiste w przypadku hybryd).
Doładowanie 1,6 bara.
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 06:47 przez peter250, łącznie zmieniany 4 razy.


Leon ASV+

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » pt lut 26, 2010 19:22

Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....


[ Dodano: Pią 26 Lut, 2010 ]
awx/arl jest tylko delikatnie większa



markhattan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
Lokalizacja: WWA

Post autor: markhattan » sob lut 27, 2010 02:00

ja też przymierzam się do zakupu suszary od ARL-a. Jest troche na alledrogo regenerowanych, np. z gwarancją roczną od nich... nie wiem czy to dobra opcja?



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » sob lut 27, 2010 10:59

markhattan pisze:ja też przymierzam się do zakupu suszary od ARL-a. Jest troche na alledrogo regenerowanych, np. z gwarancją roczną od nich... nie wiem czy to dobra opcja?
Z gwarancją różnie bywa, jak ci walnie turbo to koleś mówi, że niewłaściwie założona, albo że to z winy użytkownika i co zrobisz, do sądu gościa???
Ja do regenerowanych nie mam zaufania mi 3 szt się rozleciały, jedna za drugą, dopiero jak założyłem używaną, NIEregenerowaną to działa do dzisiaj ładnie. :bigok:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

ArtBiGT
Uwielbiam Gofry!
Uwielbiam Gofry!
Posty: 264
Rejestracja: czw sty 11, 2007 20:32
Lokalizacja: WB

Post autor: ArtBiGT » sob lut 27, 2010 11:39

markhattan pisze:np. z gwarancją roczną od nich... nie wiem czy to dobra opcja?
taa gwarancja gwarancją, my ostatnio regenerowaliśmy turbo do ABFa, gwarancja na rok, ale jak się potem okazało na karcie gwarancyjnej to gwarancja obowiązuje w przypadku, gdy turbo dmucha w takim silniku, w którym pierwotnie ją montowano - seryjnie.

także gwarancji nie ma i jak gadałem z gościem co to regenerował to większość firm tę zasadę stosuje.


- [b]pssst pssst brum brum pssst [/b]

- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]

[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone

Awatar użytkownika
lawa cs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 14:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lawa cs » ndz lut 28, 2010 16:04

na okolice 200km(moze lekko ponad) polecam turbo od brd, niezle wstaje i calkiem przyjemna gore ma.Trzeba tylko kupic pewna sprezarke i nie bedzie problemow


CompSport Łódź
tel 609 212 900
gg 1916153
compsport.lodz@compsport.pl

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz lut 28, 2010 16:43

Rozmawialem wczoraj z Rob555 :) przy okazji hamowania kolegi paska (lekki wyszedł zonk ale to nie o tym) i juz wiem co i jak za ile :) mam dwie opcje i jestem bliżej opcji ciut mocniejszej(i napewno niebedzie to gt22) teraz myśle koniec marca lub kwietnia auto u niego zawita najpierw zaloze fmic :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości