maglownica mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

focc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sie 29, 2005 17:42
Lokalizacja: Iława

maglownica mk2

Post autor: focc » śr mar 22, 2006 22:33

Witam. Gdzies czytałem tutaj , ale nie mogę teraz znależć jak wyregulować luz na maglownicy ? Z góry dzięki za podpowiedzi. :pub: :pub: :grin:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 23, 2006 00:09

nie ma regulacji......moze pomyliles z luzem na krzyzaku kolumny kierowniczej? tam tez nie ma regulacji....
przekłądnie czyli magiel trzeba wyjąc i zregenerowac badź wymienić na nową....krzyżak tylko nowy.......jeszcze z luzów wyczuwalnych bezpośrenio na kierownicy mozesz miec wybite końcówki drążka kierowniczego....pzodro



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw mar 23, 2006 00:32

jutro jak będę w domu to Ci sprawdzę w mądrej książce czy jest to możliwe ale o ile pamiętam to jest min. regulacja luzu pomiędzy zębatką a listwą (śruba do regulacji), ale jytro będę wiedział czy napewno jest to mozliwe i dam Ci znak


:-k ...

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 23, 2006 00:35

jak już sie rozbiera magiel to sie go regeneruje bo za dużo roboty jest z wyciaganiem....wyjęcie i wożenie magla to 50% ceny regeneracji....



greg

Post autor: greg » czw mar 23, 2006 00:38

więc cytuję moją książk moją książkę o mk2:
REGULACJA LUZU W UKŁADZIE KIEROWNICZYM
Zbyt duży luz ponmiędzy zębnikiem i drążkiem zębatym objawia się głównie stukami podczas jazdy po nierównej nawierzchni. W przypadku, kiedy luz ten jest za mały, kierownica po skręcie ni epowraca do pozycji pierwotnej.
Regulacji układu dokonuje się bez jego demontowania z samochodu poprzez pokręcenie śrubą regulacyjną (widoczna jest i od spodu auta).
Śruba ta wywiera nacisk na podkładkę oporową amortyzatora przekładni kierowniczej. Do odkręcenia nakrętki kontrującej śrubę trzeba użyć klucza oczkowego "17" wygiętego pod kątem 25* w odległości około 50mm od końca klucza.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw mar 23, 2006 00:40

w szoku :blush: zwracam honor



greg

Post autor: greg » czw mar 23, 2006 00:51

a i umnie jak miałem mk2 - sprawdzałem - dało się regulować..



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw mar 23, 2006 08:02

a więc spr. i jest możliwość regulacji, jest tak jak pisał greg, dodam jeszcze że odkręcając srubę powiększasz luz a dokręcając zmiejszasz luz

[ Dodano: 06-03-23, 07:03 ]
śruba regulacyjna


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 71 gości