do killof 102
wydaje mi sie ze moze byc regulator cisnienia,uklad zaplonowy lub polaczenie elektryczne.przed tym jak sprzedalem swoje GTI AGG silnik szukalem usterki i chyba ja znalazlem bo silnik odpalil po wielokrotnych probach.otorz wydaje misie ze mogl byc poluzowany lub zle polaczenie miedzy stacyjka a skrzynka bezpiecznikow.poniewaz przekaznik pompy nie dostawal napiecia z komputera .kiedy wyciagnolem troche skrzynke bezpiecznikow silnik zapalil a kiedy sprawdzilem napiecie z komputera idace na przekaznik pompy bylo okolo 12V.moize stacyjka.powodzenia
Problem z GTI 2.0 8v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Miałem to samo tzn przy wysprzęglaniu obroty spadały i samochód gasł. Wymieniłem sondę lambda, przepływomierz, pompę paliwa, i silnik krokowy. Co ciekawe, okazało się iż te części są dobre, a powodem gaśnięcia jest brudna przepustnica! Po wyczyszczeniu jej co trwało ok 20min. samochód był od razu inny. Od tamtej pory chodzi bez zarzutu, nie schodzi poniżej 800 obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 283 gości