Problem z felgami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Problem z felgami

Post autor: tauka » śr mar 22, 2006 23:35

Załozyłem sobie dzisiaj felunek, który kupiłem w zimie. I okazało się że przy skrecie i przychamowaniu albo robieniu większego łuku auto przechyla się i koła tra o nadkole . kółka są 185/60/14 ET 38 i zawieszenie weitec -40. Zawieszenie jest poprostu za miękkie. Gdyby było sztywniejsze, auto by się nie gibało. Ale na to nic nie poradzę.

Moje pytanko jest następujace. Jak temu zaradzić. Czy założenie oponki 185/55 Cos pomoże?? A może jeszcze nizszy profil, tyle że jest prolem z oponkami o takim profilu :( Ma ktoś jakieś pomysły?? Klepanie rancików nie wchodzi w gre bo mam nakładki...


Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 22, 2006 23:56

Skoro masz nakładki to wytnij ranty. Na goleń amora powinieneś pozakładać dodatkowe odboje, które nie pozwolą za nisko schodzić zawiasowi.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 23, 2006 00:03

TAZ pisze:Skoro masz nakładki to wytnij ranty.
Ale on jeszcze o rancik nie trze. Narazie plaskik przeciera od spodu...

Mówisz, że nałozyć cos jeszcze pod odboje,żeby nie schodził niżej. Ale moim zdaniem, guma i tak się podda...


Obrazek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw mar 23, 2006 08:40

tauka pisze:Ale on jeszcze o rancik nie trze. Narazie plaskik przeciera od spodu...
no ale w końcu wytrze plastik i dojdzie do metalu, ja u siebie wycinałem rant i pomogło (odzywa się czasami jak z tyłu mam 3 osoby - ale to już wtedy trze o samo nadkole), warto pomyśleć o tym co napisał TAZ


:-k ...

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » czw mar 23, 2006 09:09

No właśnie już pomyślałem. W amorkach które kupiłem(-60) były pod odbojami takie gumowe krążki, ale twarde jak sam skur*$#yn. Jest na nich napisane JOM. No i te otórz krążki wsadzę pod odboje u siebie. Ma to zadziałać tak, że auto ni ebedzie mogło tak nisko schodzić, bo odbój będzie wyżej i bedzie blokował. Co wy na to??


Obrazek

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw mar 23, 2006 09:20

zdajesię że te krążki są właśnie po to, co by obniżyć odbój i co za tym idzie auto nie dędzie sie tak mocno wychylało


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości