Problem z 1.8pf mk2 gti

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Problem z 1.8pf mk2 gti

Post autor: Rybson » czw lut 25, 2010 21:29

Witam.
Mam nastepujący problem, auto podczas jazdy traci moc czasami nawet do całkowitego zgaszenia (np. na światłach), na zimnym silniku najcześciej jest ok ale czasami też wariuje, myślałem że to czujnik temperatury ten koloru niebieskiego na króccu chłodnicy co jest bo po jego odłaczeniu auto normalnie chodzi i jeżdzi, tyle, że na biegu jałowym trzyma niskie obroty na poziomie 700-800, swiece niedawno zmieniałem, na kablach też nie ma przebicia..
Proszę o jakąkolwiek podpowiedz co to może być, z góry dziekuje :pub:


"Fire & Ice"

marcinkoz2910
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
Kontakt:

Post autor: marcinkoz2910 » czw lut 25, 2010 21:50

Badałeś kompresję tłoków na ciepłym silniku? Może już nie wyrabia motorek

Uszkodzony czujnik temp cieczy też może nieźle namieszać podmień go lub wymień na nowy


[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]

[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 25, 2010 22:20

Rybson, może wtryskowi tylko regulacji trzeba, są śruby na przepływce i na wtrysku od tego. Ale najpierw trzeba być pewnym co do kabli i świec, szczelności dolotu.
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 22:44 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzysiek_ae » czw lut 25, 2010 23:29

sanda lambda?


;)

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Rybson » pt lut 26, 2010 18:51

Kompresji tłoków nie badałem.. Ale dziwi mnie to że po odłączeniu czujnika jest w miarę dobrze, gdyby to była kompresja to raczej świrowałby cały czas, czy się mylę? Sonda lambda była wymieniana 2 lata temu, myślałem jeszcze, ze to może wina katalizatora ale też wątpie, że to to bo odłaczam czujnik i jest ok. Czujnik wymieniałem już dwa razy i nic się nie zmienia, myślałem, że nowy jest walniety bo teraz różnie bywa z tymi częściami ale 2 razy pod rząd to nie chce mi się wieżyć...
Paweł Marek wspominałeś coś o dolocie, jak można sprawić jego szczelność??
Dzieki panowie za zainteresowanie :grin:
:pub:


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 26, 2010 19:07

Rybson, szczelność? posłuchać i popatrzeć. Spryuskać palnym dezodorantem jak obroty skoczą to jest dziura. Teraz tak - odpięcie czujnika wzbogaca mieszankę, z tego wniosek że przy wpiętym jest za uboga. Regulację składu mieszanki masz w rogu przepływomierza od góry. Próbuj wkręcić śróbę regulacyjną.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 26, 2010 19:26

szczelnosc dolotu raczej nie jest problemem bo na zimnym jest ok,
Zanim przystąpiłbym do regulacji przyjrzałbym się czujnikowi halla.
Ja miałem usterkę halla które dawała o sobie znać tylko po porządnym nagrzaniu siilnika. Potrafił sam zgasnać i nie chciał odpalić dopóki nie ostygł. Czasem chodził na 3 gary, nie miał mocy podczas jazdy. Twoje objawy są podobne.



Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Rybson » sob lut 27, 2010 16:05

Paweł MAREK dziekuje za podpowiedz sprawdze ten dolot i dam znać czy to było przyczyna.
Kolego sas_gti możesz napisać mi coś więcej o tym czujniku halla bo przyznam się, że pierwszy raz o nim słyszę gdzie on się znajduje i jak można sprawdzić czy działa z góry dzięki :grin:
ps. u mnie jest ta zasada, że na rozgrzanym silniku jak zgaśnie to pali od razu ale po chwili jest to samo, dławi się, zachowuje się tak jakby konczyła się benzyna..


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lut 27, 2010 16:26

a ja prosiłbym Cię jednak abys skorzystał z wyszukiwarki, gdyż ja to dokłądnie opisywałem przypuszczam, że już ze 3 razy i więcej mi się nie chce, a ja jedyny na forum nie jestem i inni też to robili. Wszysko w tym temacie jest już powiedziane i jest na forum.
Gdzie sie znajduje, za co odpowiada - to są podstawowe rzeczy...
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 16:29 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » ndz lut 28, 2010 13:14

kolego znalazłeś może rozwiązanie swojej zagadki ? mam identyczny problem . wszystko wymienione i nic ;/


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Rybson » pn mar 01, 2010 19:56

Niestety nic :crazy: dolot sczelny, czujnik halla też oka.. Już nie mam pomysłu co to może być...


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 02, 2010 12:29

a jak sprawdzałeś halla. Bo tylko sprawdzenie w momencie pojawienia się usterki da pewność i to najlepiej robić to oscyloskopem.



Rybson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:25
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Rybson » wt mar 02, 2010 17:11

Znajomy mechanik mi sprawdził i stwierdził, że jest ok a pozatym gdy auto już zgaśnie to po odłączeniu czujnika zapala od razu nie muszę czekać aż ostygnie czyli nie te objawy...


"Fire & Ice"

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt mar 02, 2010 17:43

PF nie odpala z odłączony hallem coś mi się wydaje.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości