SB k14 cisnienie dziwne spadki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

SB k14 cisnienie dziwne spadki

Post autor: JABcok20 » pt lut 26, 2010 09:38

Witam. silnik sb seria, pompa seria, zawór w turbinie wkręcony na maksa mimo tego maksymalne ciśnienie 0,9 bara i po wciśnięciu do końca gazu np. na 5 biegu uzyskuje 0,9 bara i pochwlil opada na 0,6 , z tyłu widać dym po czym znowy uzyskuje 0,9, i tak w kółko.
To nie jest mój samochód, może ktoś się spotkał z takim przypadkiem.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pt lut 26, 2010 09:53

moze wg nietrzyma cisnienia,ja tak miałem w swoim toledo 1.9tdi.wesgate nietrzymał cisnienia co przejawiało sie jego spadkiem i wzrostem podczas jazdy
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 09:55 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt lut 26, 2010 10:50

JABcok20, WG u mnie tak samo sie dzieje :) dziala jak chce niekiedy upuszcza wczesnie niekiedy do bara dociagnie ;)



vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » pt lut 26, 2010 12:34

ja tez mam k14 i u mnie przy wkreconym na maksa zaworze ciagnie ona do 1,8 bara z pedalem w podlodze z tego co wyczytalem na forum to macie zapieczony zawor i trzeba go rozruszac. U mnie teraz stalo sie to samo po tym jak zmiejszylem cisnienie zeby na maksa dmuchalo 1,2 to teraz w momencie mi idzie do 0,9 i spada na 0,6-0,7



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt lut 26, 2010 12:35

i co trzeba wymienić? można go jakoś odratować , kiedyś odkręcałem wg w k14 ale sama gruszka jest chyba nierozbieralna.

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 11:36 ]
vwmkII pisze:trzeba go rozruszac
hm rozruszać? zawór jest po raz pierwszy podkręcony więc może rzeczywiscie sie zapiekł...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » pt lut 26, 2010 12:45

JABcok20, zobacz na ten temat : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
moze okaze sie pomocny :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt lut 26, 2010 13:50

Załóż sobie mbc i steruj ciśnieniem jak chcesz. W K14 często są problemy z WG. Ja mam mbc założone w garecie T2 i nie narzekam.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 26, 2010 13:53

To nie jest problem z WG tylko w zaworze upustowym w kolektorze dolotowym, sprawdź czy nie ma takiej czarnej puszki na dolocie od strony rozrządu.



vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » pt lut 26, 2010 13:54

jak sie nie myle to oryginalnie w 1v przy k14 tego nie ma



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 26, 2010 14:36

U mnie nie ma, ale u kolegi jest, a pozatym temat dotyczy silnika SB.



vwmkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: vwmkII » pt lut 26, 2010 14:38

t0mal pisze:a pozatym temat dotyczy silnika SB.
racja :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt lut 26, 2010 15:28

JABcok20 pisze:zawór jest po raz pierwszy podkręcony więc może rzeczywiscie sie zapiekł...
WG zazwyczaj zapieka się w pozycji zamkniętej,więc suszara powinna dawać wysokie ciśnienie-przeładowywać.
Myślę,że zawór upustowy kolektora ssącego,to dobry trop :bajer: .
t0mal pisze:U mnie nie ma
A dlaczego?U mnie jest,a mamy takie same motorki :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt lut 26, 2010 15:46

No właśnie pisałem, różnie wychodziły te 1V.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt lut 26, 2010 16:10

t0mal pisze:różnie wychodziły te 1V.
A ma ktoś foto tego zaworu na kolektorze?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości