SB k14 cisnienie dziwne spadki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
SB k14 cisnienie dziwne spadki
Witam. silnik sb seria, pompa seria, zawór w turbinie wkręcony na maksa mimo tego maksymalne ciśnienie 0,9 bara i po wciśnięciu do końca gazu np. na 5 biegu uzyskuje 0,9 bara i pochwlil opada na 0,6 , z tyłu widać dym po czym znowy uzyskuje 0,9, i tak w kółko.
To nie jest mój samochód, może ktoś się spotkał z takim przypadkiem.
To nie jest mój samochód, może ktoś się spotkał z takim przypadkiem.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
moze wg nietrzyma cisnienia,ja tak miałem w swoim toledo 1.9tdi.wesgate nietrzymał cisnienia co przejawiało sie jego spadkiem i wzrostem podczas jazdy
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 09:55 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.
jaru
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ja tez mam k14 i u mnie przy wkreconym na maksa zaworze ciagnie ona do 1,8 bara z pedalem w podlodze z tego co wyczytalem na forum to macie zapieczony zawor i trzeba go rozruszac. U mnie teraz stalo sie to samo po tym jak zmiejszylem cisnienie zeby na maksa dmuchalo 1,2 to teraz w momencie mi idzie do 0,9 i spada na 0,6-0,7
i co trzeba wymienić? można go jakoś odratować , kiedyś odkręcałem wg w k14 ale sama gruszka jest chyba nierozbieralna.
[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 11:36 ]
[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 11:36 ]
hm rozruszać? zawór jest po raz pierwszy podkręcony więc może rzeczywiscie sie zapiekł...vwmkII pisze:trzeba go rozruszac
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
JABcok20, zobacz na ten temat : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
moze okaze sie pomocny
moze okaze sie pomocny

- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
WG zazwyczaj zapieka się w pozycji zamkniętej,więc suszara powinna dawać wysokie ciśnienie-przeładowywać.JABcok20 pisze:zawór jest po raz pierwszy podkręcony więc może rzeczywiscie sie zapiekł...
Myślę,że zawór upustowy kolektora ssącego,to dobry trop

A dlaczego?U mnie jest,a mamy takie same motorkit0mal pisze:U mnie nie ma

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości