Koledzy pytanie - znów w imieniu kolegi. Aktualnie siedzi w Niemczech i ma taki problemik.
Ostatnio pojechał na wymianę oleju,i po zdjęciu osłony silnika w celu spuszczenia oleju okazało się ,że ma wyciek spod uszczelki w okolicach suszarki.
Jak się dowiedziałem - płynu mu nie ubywa , zbiorniczek czysty. Ubywa natomiast olej, ale nie jest to straszny wyciek.
Mechanik z serwisu powiedział ,że trzeba planować głowicę i założyć nową uszczelkę.
Jego pytanie do was - czy rzeczywiście trzeba planować głowicę skoro ma tylko wyciek (niewielki) oleju.Jak to jest z rozrządem .. bo tego się najbardziej martwi , że coś źle mu poskładają a teraz autko pali tip-top i w zimie i w lecie.
Osobiście zrobiłbym tą uszczelkę - ale chłopak się uparł i chce wypowiedzi większej grupy ludzi.
PS - Golfik IV silnik AGR - przebieg około 290tys km
Jak to jest z wymianą uszczelki pod głowicą.Wyciek oleju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak to jest z wymianą uszczelki pod głowicą.Wyciek oleju.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Haki, co ma uszczelka głowicy do oleju w okolicach turbosprężarki?
Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4. Sam walczyłem z tym prawie tydzień. Niech ściągnie pokrywę założy nową uszczelkę a na samych rantach wysmaruke dodatkowo silikonem. Przewody wyczyści i obserwuje przez kilka następnych kilometrów.
[ Dodano: 26 Lut 2010 09:58 ]
i jeszcze jedno wyciek wygląda jakby wydobywał się w suszarki lub dolotu. Niestety pod wpływem temperatury olej zamienia się w mgłę która osadza sie dosłownie wszędzie... Trzeba koniecznie umyć silnik i dokładnie wyczyścić.
I jeszcze jedno przed założeniem pokrywy sprawdzić czy jest prosta kładąc j,ą np na szybie...
Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4. Sam walczyłem z tym prawie tydzień. Niech ściągnie pokrywę założy nową uszczelkę a na samych rantach wysmaruke dodatkowo silikonem. Przewody wyczyści i obserwuje przez kilka następnych kilometrów.
[ Dodano: 26 Lut 2010 09:58 ]
i jeszcze jedno wyciek wygląda jakby wydobywał się w suszarki lub dolotu. Niestety pod wpływem temperatury olej zamienia się w mgłę która osadza sie dosłownie wszędzie... Trzeba koniecznie umyć silnik i dokładnie wyczyścić.
I jeszcze jedno przed założeniem pokrywy sprawdzić czy jest prosta kładąc j,ą np na szybie...
Dziki
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Może tak być...maryjan pisze:Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4.
Haki, powiedz mu niech kupi sobie samostart w sprayu (do odpału silnika nie polecam,ale ma wspaniałe właściwości myjące) i niech umyje silnik a zwłaszcza głowice (oczywiście silnik musi być chłodny/nie gorący).
Może faktycznie nie ma powodów do paniki i wystarczy zmienić uszczelkę po pokrywą...

Tu uwaga bo w niektorych mk4 na VP uszczleka jest zintegrowana z pokrywa i jest nie wymienna i nie do kupienia osobno. Bylo o tym na forum. Najlepiej odtluscic i posmarowac sylikonem i złożyć.maryjan pisze:Jak na moje ma wyciek z pokrywy zaworów od strony grodzi, stałą przypadłość w mk4. Sam walczyłem z tym prawie tydzień. Niech ściągnie pokrywę założy nową uszczelkę a na samych rantach wysmaruke dodatkowo silikonem. Przewody wyczyści i obserwuje przez kilka następnych kilometrów.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Dzięki chłopaki za odpowiedzi - przekażę wasze posty jemu i niech chłopak się bawi dalej.
Z tego co się dziś dowiedziałem = to mechanik sprawdzał turbinę - wszystko suche - z dolotu do niej - wyleciało może ze 2-3 krople oleju więc norma... a olej jest na tylnej ścianie głowicy a najwięcej w jej rogu przy turbinie...
Dziwi mnie trochę ,że nic z płynem się nie dzieje , nie ubywa itp .. żadnych osadów , korek i bagnet czysty ,,, więc może rzeczywiście uszczelka pod pokrywą zaworów ..
Z tego co się dziś dowiedziałem = to mechanik sprawdzał turbinę - wszystko suche - z dolotu do niej - wyleciało może ze 2-3 krople oleju więc norma... a olej jest na tylnej ścianie głowicy a najwięcej w jej rogu przy turbinie...
Dziwi mnie trochę ,że nic z płynem się nie dzieje , nie ubywa itp .. żadnych osadów , korek i bagnet czysty ,,, więc może rzeczywiście uszczelka pod pokrywą zaworów ..

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości