no i właśnie o kontrolkę tu chodzi...vwbartus pisze:Różnic sie tylko mogą ilością kontrolek lub miejscami.
co to za kontrolka ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mozesz sprawdzic jeszcze przednie klocki sciagnac kolo i sprwdzic czy nie sa ppekane . Tam masz czujnik zuzycia klockow wiec mogło coś sie tam stac .Liczniki jednak w paskach B5 i golfie sa takie same a Z MFA tym bardziej róznia sie tylko obudową .
[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
Sprawdziłem klocki ale bez rozbierania i są ok , wiem , że na oko mało co zobacze ale jak na razie są ok . Piszesz o czujniku , zgodził bym się gdyby go miał , na jesień rok temu zmieniałem klocki na przodzie i nie mam czujników tam.vwbartus pisze:Mozesz sprawdzic jeszcze przednie klocki sciagnac kolo i sprwdzic czy nie sa ppekane . Tam masz czujnik zuzycia klockow wiec mogło coś sie tam stac .Liczniki jednak w paskach B5 i golfie sa takie same a Z MFA tym bardziej róznia sie tylko obudową .
klocki mam bez czujników
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 01:04 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.
pewnie dlatego roznia sie czerwonym polem poniewaz on ma wersje benzynowagrizzly83 pisze:Kumpel ma passata B5 z 2000r. i jego zegary roznia sie tym ze on ma 1/2 fis a ja nie mam i dodatkowo roznią sie obrotomierzem w sensie ( odkad lapie czerwone pole ... )
Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD
Rozczaruję Ciebie gdyz kolega ma passata diesel ONBlade88 pisze:pewnie dlatego roznia sie czerwonym polem poniewaz on ma wersje benzynowagrizzly83 pisze:Kumpel ma passata B5 z 2000r. i jego zegary roznia sie tym ze on ma 1/2 fis a ja nie mam i dodatkowo roznią sie obrotomierzem w sensie ( odkad lapie czerwone pole ... )
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
czujnik nie bada składu chemiczny płynu ale... W zużytym płynie wydziela się woda która może przymarznąć zima ale ma również wpływ na rozprężanie się płynu i nieprawidłowe funkcjonowanie cylinderków resztę można się domyślićgrizzly83 pisze:ale czy czujnik wykrywa ze olej jest zuzyty
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 22:25 przez FURMAN TDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam z entuzjazmem
Udało się z tą kontrolką wykrzyknika... okazalo się , że stan poziomu płynu hamulcowego był za niski... uzupelnilem i jest OK
Dziękuje za wszystkie informacje !!!
p.s co nie zmienia faktu dlaczego mam zegary jak w passacie ... w tym temacie prosze o info , mile widziane bo jestem ciekaw
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 01:10 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego tak jak pisałem zegary od golfa 4 i od passata B5 sa takie same i róznia sie tylko obudową !!grizzly83 pisze:co nie zmienia faktu dlaczego mam zegary jak w passacie
passat B5
http://moto.allegro.pl/item925212214_li ... _822a.html
golf4
http://moto.allegro.pl/item904372678_li ... ejska.html
[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
Powiem tak , nie zgadzam się z Tobą , ten temat rozwiał nasze a zwałszcza moje wątpliwosci co do tej kontrolki . Wiem już od czego ona jest , poza tym dowiedziałem się jakie mam zegary . Co do tego luknięcia pod maskę , luknąłem i co z tego skoro napisałem że był poziom min , lecz nei wiedziałem że od tego poziomu już sygnalizacja wchodzi ,spodziewałem się opoźneinia poniżej min .wojtas46 pisze:A wystarczyło tylko luknąc pod maskę i uzupełnić płyn , a tak to się temat obszerny zrobił i niczego się nie nauczyliśmy
Raz jeszcze dziękuję za pomoc i informacje koledzy forumowicze
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 20:31 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości