Swap 1,6 na 1,8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Swap 1,6 na 1,8

Post autor: stopczyk26 » pn lut 22, 2010 02:59

Witam. Posiadam silnik RF i zastanawiam sie nad wlozeniem RP. Czy taki jak tutaj bedzie dobry tzn czy jest wszystko co trzeba? Czy skrzynia 4T bedzie pasowala do tego silniczka? Czy lepiej zostawic gaznik czy przelozyc monowtrysk? Czy jezeli zostawialbym gaznik to czy bedzie miejsce w bloku na zalozenie mechanicznej pompki paliwa? I czy do monowtrysku trzeba dawac pompke do zbiornika, i co ewentualnie bede jeszcze potrzebowal? Prosze o porady co lepiej zrobic? Z gory wielkie dzieki
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 03:17 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn lut 22, 2010 11:17

do swapu na wtrysk brakuje pomp paliwa jeszcz. co do 1.8 na gazniku niebedzie miejsca na mechaniczna pompke tak mi sie wydaje na 90% nie ma
mozesz na 1.6 zalozyc monowtrysk niebedzie z tym klopotu ale elektryczne pompy paliwa musis\z dolozyc mechaniczna pompke wywalic zalozyycc wtryskiwacz i cala elektryke czyli pawie swap a co do skrzyni moze zostac :) lepiej zalozyc monowtrysk niz gaznik


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lut 22, 2010 11:23

Wiązki elektryki brakuje jeszcze. Poza tym - jak kolega pisał pomp paliwa. Pompę wody i alternator będzie pasował z Twojego silnika.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » pn lut 22, 2010 18:36

Piszecie ze brakuje jeszcze pomp paliwa. Czy to znaczy ze musza byc dwie zalozone? Czy dobrze rozumiem? Czy u siebie bede mial miejsce fabryczne aby zalozyc te pompy? I jeszcze jedno pytanie odnosnie wiazki- czy jest roznica w wiazce silnika jezeli chodzi o instalacje stary i nowy typ? Bo ja mam starszy typ i nie wiem czy bedzie duzo przerobek jakbym mial nowsza wiazke od silnika?
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 18:51 przez stopczyk26, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pn lut 22, 2010 20:03

stopczyk26, tak pompy obie bys musial dolozyc najlepiej jak sam bys je demontowal i sam zakladal :) najlatwiej, a miejsca sa na te pompy przygotowane takze problemu nie bedzie co do instalacji to proponowalbym poszukac wiazki starego typu wtedy bylo by latwiej bo ciecie i lutowanie to ciezka robota a raz sie pomylisz i mupa zalozysz ori wiazke i wiesz ze jest dobrze


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » czw lut 25, 2010 16:37

Ogladalem rozne zdjecia silnikow RP i widac na nich ze w miejscu gdzie jest pompka mechaniczna w silniku gaznikowym w tym jest jakas zaslepka. Moze da sie do niego zalozyc pompke mechaniczna? Moze sie ktos wypowiedziec na ten temat kto bedzie tego pewien?


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lut 25, 2010 16:53

Tak, da się.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » czw lut 25, 2010 18:52

A jeszcze takie jedno pytanie czy moj gaznik z RF'a bedzie pasowal do RP'ka? Tzn chodzi mi o to czy przy 1,8 sa takie same dysze jak przy 1,6?


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » czw lut 25, 2010 19:38

Witam jezeli zostawiasz układ zasilania gaznikowy to odkręcasz zaslepke na pompe paliwa i zakładasz kolektor a jezeli jednopunkt to najlepiej załozyć zbiornik paliwa z golfa II 1.8gt tam jest pompa paliwa zakładasz komputer z wersji na jednopunkt i kolektor ssący z wtryskiem i tyle alternator zostaje bo pasuje do 1.6 i 1.8 mocowania silnika też



lucjan1102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lip 08, 2009 08:40
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lucjan1102 » czw lut 25, 2010 19:51

ic na całosc i wstaw 1.8 16v KR :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 25, 2010 19:55

stopczyk26 pisze:Tzn chodzi mi o to czy przy 1,8 sa takie same dysze jak przy 1,6?
nie sa takie same różnią się wymiarami. I to paradoksalnie 1.8 ma cieńsze dysze jak 1.6. Ale myślę że na razie możesz założyć to co masz, a poszukasz właściwych jak okaże się że za dużo pali.
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 20:08 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mariusz101082
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt gru 29, 2006 19:50
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: mariusz101082 » czw lut 25, 2010 22:36

Robiłem taką samą podmiankę i od razu odradzam jakiekolwiek "miksy" (to z 1.6 a to z 1.8 itp) po co kombinować :grin: ja wymieniłem/dołożyłem (miałem dawcę) :bigok: :
- kompletny silnik wraz ze skrzynią (w 1.6 miałem 4rkę :crazy: )
- kompletną wiązkę elektryczną
- komputer na podszybie
- dwie elektryczne pompki (jedna w bak druga pod samochodem)
- filtr z węglem aktywnym

zostawiłem:

- półośki
- hamulce

Większych problemów z tym nie ma tylko trochę cierpliwości :helm: Pozdrawiam Ps System zasilania wtryskiem mono naprawdę niezawodny :chytry:


"...a jezeli jednopunkt to najlepiej załozyć zbiornik paliwa z golfa II 1.8gt tam jest pompa paliwa..." nie ma sensu brać zbiornika wystarczy wyjąć z baku pompkę i ją przełożyć miałem ten sam silnik co ty więc po swoich doświadczeniach mówię że baku nie trzeba przekładać :okej: Tutaj masz RP-ka http://www.allegro.pl/item932074665_sil ... assat.html
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 22:55 przez mariusz101082, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości