TURBINA ARL a ok. 200ps
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mekto pisze:Rapix, masz rację ale obserwując co się dzieje na rynku z hybrydami to jest pogrom tych samoróbek.
Ja tam się nauczyłem na własnych błędach - teraz będą ori lub przeznaczone pod tuning.
ja bede jednak najprawdopodobniej pakował jakąś hybryde, jest na nią gwarancja to raz a dwa to trzeba brać od kogos sprawdzonego tylko od kogo ? moze byście pomogli
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
No własnie ja myśle nad TURBO BOGDANEM, własnie karambolem i jeszcze yanosho mi sie zaoferował z taką usługą
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Witam.
Ja ze swojej strony mogę bardzo polecić Turbo Bogdana. Za podejście do klienta i fachowość.
Zakupiłem u niego hybrydkę AWX/ARL i po strojeniu wyszło coś takiego:
Dodam jeszcze, że turbo bardzo łatwo się wystroiło (co wcale nie jest takie oczywiste w przypadku hybryd).
Doładowanie 1,6 bara.
Ja ze swojej strony mogę bardzo polecić Turbo Bogdana. Za podejście do klienta i fachowość.
Zakupiłem u niego hybrydkę AWX/ARL i po strojeniu wyszło coś takiego:
Dodam jeszcze, że turbo bardzo łatwo się wystroiło (co wcale nie jest takie oczywiste w przypadku hybryd).
Doładowanie 1,6 bara.
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 06:47 przez peter250, łącznie zmieniany 4 razy.
Leon ASV+
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
[ Dodano: Pią 26 Lut, 2010 ]
awx/arl jest tylko delikatnie większa
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw paź 22, 2009 01:08
- Lokalizacja: WWA
Z gwarancją różnie bywa, jak ci walnie turbo to koleś mówi, że niewłaściwie założona, albo że to z winy użytkownika i co zrobisz, do sądu gościa???markhattan pisze:ja też przymierzam się do zakupu suszary od ARL-a. Jest troche na alledrogo regenerowanych, np. z gwarancją roczną od nich... nie wiem czy to dobra opcja?
Ja do regenerowanych nie mam zaufania mi 3 szt się rozleciały, jedna za drugą, dopiero jak założyłem używaną, NIEregenerowaną to działa do dzisiaj ładnie.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
taa gwarancja gwarancją, my ostatnio regenerowaliśmy turbo do ABFa, gwarancja na rok, ale jak się potem okazało na karcie gwarancyjnej to gwarancja obowiązuje w przypadku, gdy turbo dmucha w takim silniku, w którym pierwotnie ją montowano - seryjnie.markhattan pisze:np. z gwarancją roczną od nich... nie wiem czy to dobra opcja?
także gwarancji nie ma i jak gadałem z gościem co to regenerował to większość firm tę zasadę stosuje.
- [b]pssst pssst brum brum pssst [/b]
- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]
[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone
- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]
[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone
Rozmawialem wczoraj z Rob555 przy okazji hamowania kolegi paska (lekki wyszedł zonk ale to nie o tym) i juz wiem co i jak za ile mam dwie opcje i jestem bliżej opcji ciut mocniejszej(i napewno niebedzie to gt22) teraz myśle koniec marca lub kwietnia auto u niego zawita najpierw zaloze fmic
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości