Odcina zaplon przy 6.5 tys obr.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pucek007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 22:34
Lokalizacja: SZY(Węgierska Górka)
Auto: Audi a6 c7

Post autor: pucek007 » czw lut 25, 2010 18:49

Nikt nie prosi cie o opinie jak kto ma jeździć było pytanie na temat odcinania zapłonu a ty mi tu wyskakujesz z pretensjami ze nie umiem biegów zmieniać skończ bo nie mam ochoty czytać tego .



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » czw lut 25, 2010 18:51

No niestety prawda boli.


Dziki

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw lut 25, 2010 19:02

pucek007, sory - nie chcę ale muszę - pytając o odcięcie powyżej 6,5 tyś. nasuwa się jedna sugestia -jak najszybciej zakatować silnik. zgoda TWOJA sprawa jak jezdzisz ale forum jest do pomocy ludziom myślącym powżnie o aucie .


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
pucek007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 22:34
Lokalizacja: SZY(Węgierska Górka)
Auto: Audi a6 c7

Post autor: pucek007 » czw lut 25, 2010 19:05

wielblad2, nie chcesz nie pomagaj....

[ Dodano: 25 Lut 2010 18:08 ]
a po 2 jeżdżę ponad rok i nie dołożyłem jeszcze złotówki do samochodu jeśli chodzi o psucie się wiec raczej go nie katuje a pytanie było moje jasne wiec skończcie z krytyka..



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw lut 25, 2010 23:36

a po 2 jeżdżę ponad rok i nie dołożyłem jeszcze złotówki do samochodu jeśli chodzi o psucie się wiec raczej go nie katuje a pytanie było moje jasne wiec skończcie z krytyka..
tu kolego nie chodzi o krytykę tylko pomagają i podpowiadają,że dokładałbyś na pewno po zdjęciu blokady jakbyś mógł go wkręcić na wyższe obroty,a tak to będzie śmigał latami...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Blade88 » czw lut 25, 2010 23:46

to co odcina zaplon przy 6,5 tys obrotow to "llimiter obrotow", i jest on po to aby nie uszkodzic silnika, poniewaz takie czesci jak tloki i wal korbowy mogly by nie wytrzymac obrotow wyzszych niz te 6,5 tys


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pt lut 26, 2010 22:38

a po 2 jeżdżę ponad rok i nie dołożyłem jeszcze złotówki do samochodu jeśli chodzi o psucie się wiec raczej go nie katuje a pytanie było moje jasne wiec skończcie z krytyka..[/quote]-czyli o rok za długo bezawaryjnej jazdy.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 26, 2010 22:44

Jejku, o czym ten temat jest, wystarczy. pucek007, chcesz to zrobić to zrób, temat jest dla fachmanów od tuningu i od softu pytaj na dziale tuningowym. Tu na ogólnotechnicznym odpowiedzi konkretnej jak to zrobić nie dostaniesz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości