Post
autor: Lipek81 » wt lut 23, 2010 14:07
Skoro podmieniałeś aku i dalej masz to samo, to problem leży w samochodzie. O jakimś poborze prądu świadczy choćby spadek napięcia na aku - z 11,8 do 11.4V. Ogólnie samo 11,85V to też nie jest dużo - idealnie powinno być 12,6V przy wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu. Dziwię się jednak, że na pomiarze prądu nic nie wychodzi....
Jedyne co możesz zrobić, to odłączyć klemę i po porostu przedłuż kable od klemy i od końcówki akumulatora na zewnątrz auta - podłącz amperomierz (pamiętaj, że większość multimetrów wymaga, aby przełożyć przewody pomiarowe w inne gniazdo, niż przy innych pomiarach) - i wtedy zamknij auto. Nie ma siły, musi coś pokazać.
Ewentualnie może być tak, że coś po jakimś czasie zaczyna brać prąd - także zostaw auto na noc i co jakiś czas np. co 2godz. sprawdź co pokazuje miernik.
Można jeszcze powyciągać wszystkie bezpieczniki - i wtedy zostawić na noc. Jak coś się zmieni, to sprawa jasna...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.