1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam to znowu Ja 
Wybaczcie ze zasmiecam watek, lecz spieszy mi sie do pracy (duzo godzin) i nie mialem czasu sprawdzic w histori podobne przypadki...
  Sorrki  
  
 
Mam pytanie gdyz rozmawialem, z moim znajomym ktory posiada Vw Golfa mk4 z silnikiem 2.0 Gti, ze ma podbne objawy, z ta roznica ze on ma totalny majonez pod korkiem (ja mam sladowo), i ze mu tez bierze olej...czsami duzo czasami nic, i ze jakis mechanik samouk (ex rajdowiec) powiedzial mu ze to jest uszczelka pod glowica -nie pamietam czy albo peknieta albo rozszczelniona (nie wiem moze byc taki objaw?!?!). Wlasnie sie zastanawiam, czy nie powinno to sie charakteryzowac plamami oleju z silnika? pod samochodem i na silniku
 Jak patrzylem to mam czysty silnik mimo ze juz duzo nim przejechalem pod samochodem tez nic  
 Ostatnio od jakis 1400km totalnie nic sie nie dzieje z olejem, 
 kreska dokladnie po srodku i tyle... Ludziska pomóższta bo ino zwarjujem  
 
Pytanie nastepujace: czy z ta uszelka pod glowiaca mozna jezdzic, jezeli tak to jak dlugo...
Problem jest o tyle interesujacy ze odal bym go do mechanika, lecz ze koszt mechanika w Uk to ok. 25- 30 funtow za godzine pracy a im sie naprawde nie spieszy, zwlaszcza ze ciezko znalesc specjaliste
 jako przyklad podam to ze wraz moim znajomym pojechal do mechanika z niedzialajaca klimatyzacja(jak sie okazalo dziura w chlodnicy, to mu powiedzieli ze do wymiany jest caly silnik!!! :green_fuck:  sam bym nie uwierzyl gdybym nie slyszal to na wlasne USZY  
 , a wymiana opon portafi zajac im do 2h i to nie sa przypadki odosobnione z tego co widze, w maju bede zjezdzal do PL i wole to zrobic u jakiegos dobrego mechanika, lacznie z wymiana plynow. oleju, filtrow itp.
Dzieki za wszelkie nadchnione odpowiedzi!
			
									
									Wybaczcie ze zasmiecam watek, lecz spieszy mi sie do pracy (duzo godzin) i nie mialem czasu sprawdzic w histori podobne przypadki...
Mam pytanie gdyz rozmawialem, z moim znajomym ktory posiada Vw Golfa mk4 z silnikiem 2.0 Gti, ze ma podbne objawy, z ta roznica ze on ma totalny majonez pod korkiem (ja mam sladowo), i ze mu tez bierze olej...czsami duzo czasami nic, i ze jakis mechanik samouk (ex rajdowiec) powiedzial mu ze to jest uszczelka pod glowica -nie pamietam czy albo peknieta albo rozszczelniona (nie wiem moze byc taki objaw?!?!). Wlasnie sie zastanawiam, czy nie powinno to sie charakteryzowac plamami oleju z silnika? pod samochodem i na silniku
Pytanie nastepujace: czy z ta uszelka pod glowiaca mozna jezdzic, jezeli tak to jak dlugo...
Problem jest o tyle interesujacy ze odal bym go do mechanika, lecz ze koszt mechanika w Uk to ok. 25- 30 funtow za godzine pracy a im sie naprawde nie spieszy, zwlaszcza ze ciezko znalesc specjaliste
Dzieki za wszelkie nadchnione odpowiedzi!
hahah w UK widać lepiej kupć nowe niż naprawiać ... majonez pod korkiem po pierwsze nie jest podstawowym objawem padniętej uszczelki... ja miałem padniętą naprawili mi a jak silnik jest nie dogrzany czyli robsz krótkie dystanse to i tak majonez będzie....jeżeli płynu Ci nie ubywa nie ma płynu w oleju lub oleju w płynie. to majonezem sie nie przejmuj..
:) pobory oleju w tym samochodzie sa bardzo rózne... mnie sie wacha od litra do 1.5 litra a jeżdżę krótkie dystanse po górzystym terenie sprawdzałem w trasach jesli sie jedzie do 120 to pobór oleju sie zmniejsza. 
:)
			
									
									Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
						- 
				wiewioreqezg
 - Użytkownik

 - Posty: 285
 - Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
 - Lokalizacja: zgierz
 
co do termostatu:) jak zmieniałem spusciłem z chłodnicy a reszta spierd... jak odkręcisz termostat.. niestety.....przynajmniej moi mądrzy mechanicy nie znaleźli innego sposobu... podstaw jakiś pojemnik pod termostat jak będziesz go wyjmował wtedy zejdzie płyn z bloku. oni mieli bańkę na pół przeciętą
			
									
									Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
						- 
				wiewioreqezg
 - Użytkownik

 - Posty: 285
 - Rejestracja: sob maja 23, 2009 00:07
 - Lokalizacja: zgierz
 
Termostat wymieniony:) PS wcale to nie jest takie proste dostanie się do tych pieprzonych śrubek a sczególnie do tej dolnej. Ale jakoś dało rade. Złapałem 3 litry płynu a jak wyjąłem termostat to około litra uciekło. Ale Kupiłem narazie Borygo bo na g 12 narazie mnie nie stać 
  chyba możze jeździć na borygu prawda???
			
									
									sie ludziska róznie wypowiadaja na temat petryga i boryga....ja miałem petrygo długi czas i mechanik cos nabakiwał ze mogło to w jakis sposób przyczynic sie do rozszczelnienia uszczelki pod głowicą... jednemu użytkownikowi forum po petrygu rozszczelnił sie układ chłodzenia..ale znowu niektórzy jezdza i nic sie nie dzieje
			
									
									Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości



