kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 15:13

no to moze inaczej, czy miska olejowa z 1,6 jest pojemnosciowo taka sama jak w 1,9? bo jednak rozni je 0,3 pojemnosci.. i czy jest to montaz p&p bez rzezby?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 15:54 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 23, 2010 16:01

Ja bym odciął końcówkę odpływu tego,który masz teraz i dospawał do tego,który masz założyć i niech zostanie dalej przy bloku.
Czyż nie najprościej :bajer: ?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 16:03

ale to juz bedzie zwężka dla oleju czyli tez raczej niepomoze dla turbiny, wedlug etka miski olejowe z JP, AHU, AAZ sa takie same a te z SB,JR,1V sa inne ale to pewnie tylko dlatego, ze maja wlasnie ten otwor w misce.., czyli i pojemnosc powinny miec taka sama skoro etka uwzglednila pod jedność, pytanie jezeli wybralbym opcje z miska olejowa to czym w bloku ta dziure zaslepic..



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 23, 2010 16:14

piotrekgal, za turbiną nie ma już ciśnienia oleju,więc nie przeszkadza...olej spłynie :bajer: ...
Poza tym,mam K-14 i K-24 i nie widzę różnicy w średnicach odpływów między nimi...
T-3 to turbo podobnych rozmiarów jak K-24,więc powinna mieć podobny odpływ.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 16:16 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 16:18

no i wlasnie , o ile jest takie samo to gitara ! a o ile jest jak JABcok mowi to musialbym wybrac opcje z miska albo ze spawaniem , tak zeby nie robic fuszerki
JABcok20 pisze: przewód ori t3 jest gruby i grubszy niz k14 ori 1.9td.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 16:22 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 23, 2010 19:58

Albo poszukaj zakładu który robi hydraulikę siłową do koparek itp, zazwyczaj dorabiają i przewody, ja sobie w ten sposób zrobiłem do T3 teflonowy w stalowym oplocie, koszt 80zł. U Ciebie powinno być taniej bo masz spływ do bloku i przewód jest krótszy.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 24, 2010 12:29

t0mal pisze:Albo poszukaj zakładu który robi hydraulikę siłową do koparek itp, zazwyczaj dorabiają i przewody, ja sobie w ten sposób zrobiłem do T3 teflonowy w stalowym oplocie, koszt 80zł. U Ciebie powinno być taniej bo masz spływ do bloku i przewód jest krótszy.

ciezko u mnie z takimi zakladami, a tak zapytam, ksztalt przewodow takiego z T3 a takiego z KKK14 z 1,9 jest rozny bo wiadomo ten z T3 opada do miski a ten KKK14 do bloku, to ten z T3 mialbym zgiąć ku blokowi? bo tam jest takie elastyczne laczenie niby..



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 24, 2010 15:42

piotrekgal, ten z T-3 i z K-14 idzie blisko bloku...nie będzie problemu dosztukować,a plecionka podda się w jedną lub drugą stronę...
Jak masz kompletny powrót,który był przy Twoim silniku,to wystarczy odciąć samo mocowanie do turbiny i przyspawać to,które będzie potrzebne :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:46 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 24, 2010 23:59

Michaś_1977 tak mozna byloby zrobic jak mówisz, uciac koncowke z K14 i ją wspawac do tej z T3 i dawaj do bloku ale jeżeli tak jak mówiliśmy wczesniej na pewno byłyby grubością takie same. To łączenie elastyczne/plecionka jak ją odchyle w którąś to strone to mam nadzieje, ze prześwit się nie zmniejszy. A tak jeszcze, tam przy bloku gdzie mocuje sie powrót, nie ma ciśnienia ?
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 00:00 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 25, 2010 08:17

piotrekgal pisze:A tak jeszcze, tam przy bloku gdzie mocuje sie powrót, nie ma ciśnienia ?
Nie ma.Olej z turbiny do silnika opada grawitacyjnie :bigok:
Nawet jeśli wyjdzie lekka różnica w średnicach rurek,to i tak spłynie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 25, 2010 12:14

dziękuwa, bedziemy w czasie walczyc :bigok:
jeszcze tylko zapytam dla duchowego spokoju co do opcji numer II :helm: miska olejowa z 1,6td ma ogranicznik fali olejowej, w 1,9 jej juz nie ma, to przy takim swapie jej do 1,9 trzeba byloby ja wrzucic?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 25, 2010 12:40

Nie ma,misa jest cała pusta
Taki ogranicznik jest w silnikach 1,9 razem z uszczelką...w misce też nic nie ma :bigok:

[ Dodano: 25 Lut 2010 11:43 ]
piotrekgal pisze:miska olejowa z 1,6td ma ogranicznik fali olejowej, w 1,9 jej juz nie ma,
Jeśli już,to na odwrót... :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 25, 2010 12:51

uuups sorry :helm: no i tak dla spokoju zapytam, mozna ja wrzucic na taka miche 1,6? ona w ogole ma racje bytu ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lut 25, 2010 12:57

No od parady jej nie montowali...
Silnik 1,9 ma większy skok tłoka,przez co powstaje większe dmuchnięcie w miskę olejową...owy ogranicznik ma na celu nie dopuścić do rozbryzgiwania oleju po całym kadłubie :bajer: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości