Linki ręcznego po swapie...pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Linki ręcznego po swapie...pomocy

Post autor: Gacekk » pt lut 19, 2010 17:59

Witam. Jestem po przekładce z bębnów na tarcze z tyłu. Linki ręcznego katalogi pokazują 2 rodzaje od 91r i od 95 jak rozpoznać które mam założyć? I problem jest taki, że jeden zacisk mam lucas a drugi girling i nie mam pojęcia co tam założyć. Może ktoś to przerabiał takie cośalbo chociaż od czego który zacisk jest??


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lut 19, 2010 21:09

Z tyłu masz dwa różne zaciski?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » sob lut 20, 2010 14:53

tak :) Hamują super oba 38mm, ale nie wiem jak dobrać linki.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » sob lut 20, 2010 19:06

Ja również jestem po swapie z bebnów na tarcze i jak kupowałem linki to nie było nic na temat roczników a nawet wersji silnikowych


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » sob lut 20, 2010 21:07

Gacekk, jak chcesz to mam prawy zacisk girlinga 38mm.

Ja jestem po swapie zacisków girling na lucas i wydaje mi się że linki powinny być te powyżej 95' bo wtedy były montowane lucasy(bodajże). Nie sprawdzałem jeszcze bo czekam na warunki pogodowe jakieś lepsze.


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pn lut 22, 2010 13:09

Jeden mam z tą sprężynką na zewnątrz a drugi bez. Może dwie różne linki będzię trzeba. Jutro będę to robić, zobaczymy co wyjdzie.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt lut 23, 2010 12:46

Ten ze sprężynką na zewnątrz to girling. Ja dokładnie takie miałem. Będziesz do niego potrzebował krótszej linki. Z GT 1.8 ABS 92' będzie pasowała. Co do drugiego zacisku nie jestem pewien, ale pewnie z jakiegoś GTI powyżej 95' powinna być dobra.

Jak dopasujesz to daj znac :bigok:


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » wt lut 23, 2010 15:47

No właśnie wziąłem 4 linki, dwie do 95 a dwie po 95 i będe wybierać.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » czw lut 25, 2010 09:55

No to daj znać jak ci poszło bo sam nie wiem jakie linki kupić :bigok:


O:o===vw===o:O

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » czw lut 25, 2010 11:28

Więc na zacisk girlinga ( ten ze sprężynką na zewnątrz) założyłem linkę wg. katalogu od 91r., oczywiście bez regeneracji dźwigni się nie obyło. Na Lucasa poszła linka po 95r. i na razie jest ok. Pozdroo


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości