Turbospręzarka a programowanie pamięci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw mar 16, 2006 20:13

aw69, jak mozesz to napisz cos wiecej o przerobce pompy, gdzie to robiles i jakie orietacyjne koszty... jak mozesz to napisz tez co mozna osiagnac z poszczegolnych modyfikacji AFNa

Co do turbo, to ile bar bezpiecznie i wydajnie moze pompowac seryjne turbo od AFNa? I czy po zrobieniu wtryskow i pompy wystarczy z tego turba powietrza? ps. Ty masz od wersji 130pd? pozdro i dzieki za rozjasnienie tematu


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 17, 2006 11:45

Per pisze:mocniejasze wtryski czyli chodzi ci o ciśnienie otwarcia króre w TDi jest nieregulowane.
Mocniejszy wtrysk czyli o większym ciśnieniu otwarcia
dokładnie
Per pisze:Co to jest ASV i hybrydy.
ASV to typ silnika VW z którego pochodza najmocniejsze wtryski do wersji 110PS
hybrydy to zmodyfikowane wtryski (inna końcówka)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt mar 17, 2006 21:35

Dzięki Corvax


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz mar 19, 2006 11:38

Zawsze mozna zrobic jeszcze wydech i np. waleczek zapodac tedy mocy bedzie jeszcze wiecej tylko co na to powie wał itp.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 21, 2006 23:13

Pompa zrobiona autko śmiga juz, przeróka polegała na wymianie tłoczyska na 11 mm oraz fali, koszt przeróbki wraz z wyjeciem i włozeniem - 1200 zł, miejsce przeróbki - Dębe Wielkie pod Warszwą, czas preróbki - 3,5 godziny. Na takiej pompce mozna zrobić ponad 200 KM, w moim przyapadku dopoki nie wymienie wtryskiwaczy na hybrydy 230 (a moze odrazu 260 :) ), to nawet niemam co marzyc o 150 KM, troche mnie to zmartwilo :( no ale niema co sie rozczulać nad pompami 11 mm i pięknymi koniami mechanicznymi.....tylko trzeba ciąć metal i krzesać iskry :okej: :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 22, 2006 00:54

aw69, heh, gratuluje :> teraz musisz robic do tego poprawke programu? jakie obecnie wtryski masz zalozone, afn czy asv? napisz jeszcze jak mozesz co sie da zrobic na seryjnym turbo z afn, ale z wtryskami takimi jak chcesz zalozyc i ze zmodyfikowana pompa i wiekszym ic, bo pisales, ze turbo od wersji 130 jednak nie jest takie konieczne. Gratuluje modyfikacji, pozdro :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr mar 22, 2006 11:27

Zaprzal to zalezy ile chcesz miec tych koników ? Ale przy hybrydach pompie 11 i na seryjnym turbo od AFN da rade zrobic ponad 150KM. Z samego powietrza mocy nie nadmuchasz ważniejsze jest ilośc paliwka. Wiadomo idzie to mniej wiecej w parze moc do dostarczanrgo powietrza i paliwa. Ale mając serie AFN i chcąc zacząć mody lepiej jest zacząć od wtrysków i pompy napewno efekty będą o wiele wiele bardziej zadowalające niz wymiana samej turbospręzarki. Przykładem są przyrosty mocy po wymianie wtrysków z ASV na hybrydowe nawet bez ruszania softu.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 22, 2006 16:42

aw69, narazie sie tylko orietuje w temacie AFN :> A jak jest z wydajnoscia seryjnej sprezarki przy zmodyfikowanym ukladzie paliwowym? Napompuje wystarczajaco powietrza zeby to wszystko spalić i przy okazji nie pracowac na kresie swoich mozliwosci? Duza jest roznica cenowa miedzy zwyklymi wtryskami ASV i hybrydami?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr mar 22, 2006 17:16

hybrydy przerabiają najchetniej z ASV wiec koszt wtrysków ASV + przerobienie na hybrydy jakis 1000 zł nie tania impreza


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 22, 2006 19:25

W sumie kupe forsy :/ ale za to efekt w Twoim przypadku bylby warty ceny


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw mar 23, 2006 00:29

zaprzal pisze:aw69, narazie sie tylko orietuje w temacie AFN :> A jak jest z wydajnoscia seryjnej sprezarki przy zmodyfikowanym ukladzie paliwowym? Napompuje wystarczajaco powietrza zeby to wszystko spalić i przy okazji nie pracowac na kresie swoich mozliwosci? Duza jest roznica cenowa miedzy zwyklymi wtryskami ASV i hybrydami?
turbo od AFNa na bezpiecznym daje 1,2 bara...mi od ASZ na serii sofcie dawała 1,1 bara :grin: obecnie 1,4 :okej:

[ Dodano: 22 Mar 2006 23:44 ]
aw69 pisze:Zaprzal to zalezy ile chcesz miec tych koników ? Ale przy hybrydach pompie 11 i na seryjnym turbo od AFN da rade zrobic ponad 150KM. Z samego powietrza mocy nie nadmuchasz ważniejsze jest ilośc paliwka. Wiadomo idzie to mniej wiecej w parze moc do dostarczanrgo powietrza i paliwa. Ale mając serie AFN i chcąc zacząć mody lepiej jest zacząć od wtrysków i pompy napewno efekty będą o wiele wiele bardziej zadowalające niz wymiana samej turbospręzarki. Przykładem są przyrosty mocy po wymianie wtrysków z ASV na hybrydowe nawet bez ruszania softu.

nie zgodze sie...podstawą jest zimne powietrze dlatego na poczatku FMIC i duze turbo...nie sztuką jest wrypać duzą ilość paliwa do silnika-jak bedzie za mało powietrza to bedzie czarny dym a to oznacza ze temp. spalin jest zbyt wysoka i wtedy :ass: ....na wtryskach do AFNa można dojść do 150KM :smoke: ale trubo musi być wieksze i FMIC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości