Pompa Vacuum - problem czy też nie ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa Vacuum - problem czy też nie ?
witam ostatnio zauważyłem pewien luz na "dziubku" który wychodzi z pompy vacuum, oto link do zdjęcia - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef6 ... a5b0e.html Czy to powinno się ruszać i czy może powodować notlauf (tryb awaryjny) ?? i czy można to jakoś naprawić domowym sposobem czy czeka mnie wymiana całej pompy?? :/
[ Dodano: 24 Lut 2010 18:04 ]
zapomniałbym - mój golfik to 1.9 tdi ALH 2000r
[ Dodano: 24 Lut 2010 18:04 ]
zapomniałbym - mój golfik to 1.9 tdi ALH 2000r
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 19:07 przez Stasiuuu, łącznie zmieniany 1 raz.
to taki luz powoduję takie zamieszanie , że załącza się tryb awaryjny??? ;p a może mi ktoś powiedzieć czy silnik, a raczej jego dźwięk przy tym luzie może być odbiegający od normalnego zdrowego silnika??? (a dokładniej na stojącym silniku tak jakby szum) ?? dzięki za pomoc:) zakleję to i napiszę co z tego wyszło
[ Dodano: 24 Lut 2010 20:12 ]
acha a mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zaklejić(całą szparę na obkoło końcówki) ??
[ Dodano: 24 Lut 2010 20:12 ]
acha a mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zaklejić(całą szparę na obkoło końcówki) ??
no właśnie w tym problem , że jestem za granicą i tutaj to trochę kosztuje, a w Polsce będę dopiero w kwietniu :/ a nie chcę golfika narażać.... :/ ale to , że turbo nie pompuje odpowiednio i jest małe podciśnienie to może to wszystko spowodować iż autko przełączy się na tryb awaryjny??? (albo czy jest duże prawdopodobieństwo , że to powoduje tryb awaryjny?)
Re: Pompa Vacuum - problem czy też nie ?
Poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=204985&start=0Stasiuuu pisze:witam ostatnio zauważyłem pewien luz na "dziubku" który wychodzi z pompy vacuum, oto link do zdjęcia - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef6 ... a5b0e.html Czy to powinno się ruszać i czy może powodować notlauf (tryb awaryjny) ?? i czy można to jakoś naprawić domowym sposobem czy czeka mnie wymiana całej pompy?? :/
[ Dodano: 24 Lut 2010 18:04 ]
zapomniałbym - mój golfik to 1.9 tdi ALH 2000r
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt lip 07, 2009 10:19
- Lokalizacja: sochaczew
- Kontakt:
Witam
Miałem podobny problem w moim golfiku, luźny króciec był powodem raz przeładowania, a raz niedoładowania (owa pompka bierze pośrednio udział w sterowaniu turbawką). Spokojnie można to kleić poxipolem (efekt krótkotrwały) lub lepiej poxiliną.
Miałem podobny problem w moim golfiku, luźny króciec był powodem raz przeładowania, a raz niedoładowania (owa pompka bierze pośrednio udział w sterowaniu turbawką). Spokojnie można to kleić poxipolem (efekt krótkotrwały) lub lepiej poxiliną.
GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości