Dziwne zachowanie wskazowki temp wody-mkIV tdi Brak mi slow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Dziwne zachowanie wskazowki temp wody-mkIV tdi Brak mi slow
Witam
Wiem ze wiele razy juz poruszalem ten temat ale poprostu brak mi slow
Golfa kupilem w maju,i odrazu dalem do roboty rozrzad kpl
Wszystko bylo ok
Jak tylko przyszla zima(listopad)zaczela mi fiksowac wskazowka od temp wody
w mojej"wsi" eksperci stwierdzili ze moze mam inna pompe wody i mi szybciej rozprowadza wode po silniku
Gdy auto jest na jalowym biegu i ma wylaczone ogrzewanie(nadmuch) to wskazowka sie podnosi i temp wody rosnie,gdy tylko wlacze nadmuch obojetnie na jaki bieg to wskazowka spada ku dolowi
tak samo dzieje sie gdy jade
Zostawilem go na chodzie,wylaczylem nadmuch i zalapal 90 stopni,gorny waz goracy a dolny zimny
Wymienilem Czujnik Cieczy Chlodzacej(oryginalny)->Dalej tak samo
Wymienilem Termostat Wahlera->Dalej tak samo
Wymienilem Plyn(przy rozrzadzie tez mialem wymieniany)G12 koncentrat-Dalej tak samo
Brak mi Opcji,koncepcji,slow,nie wiem co robic:( vag nic nie pokazuje
Nie wiem moze mam go zapowietrzonego?bo tyle tam modzilem z tym czujnikiem np bo mialem zamiennik i nie pasowal tzn luzny byl,wkladalem go i wyjmowalem
Gorny waz jest goracy,dolny lodowaty(oznacza to ze termostat sie nie otwarl),zbiorniczek plynu cieply,silnik rozgrzany,chlodnica zimna
Odpalic go na kilka godzin i zostawic na chodzie?odpowietrzy sie?
Tak dlugo sie otwiera ten termostat?
Walniety kupilem?
Co radzicie Maniacy???
Z gory VWielkie Dzieki oraz przybijam plusy
Wiem ze wiele razy juz poruszalem ten temat ale poprostu brak mi slow
Golfa kupilem w maju,i odrazu dalem do roboty rozrzad kpl
Wszystko bylo ok
Jak tylko przyszla zima(listopad)zaczela mi fiksowac wskazowka od temp wody
w mojej"wsi" eksperci stwierdzili ze moze mam inna pompe wody i mi szybciej rozprowadza wode po silniku
Gdy auto jest na jalowym biegu i ma wylaczone ogrzewanie(nadmuch) to wskazowka sie podnosi i temp wody rosnie,gdy tylko wlacze nadmuch obojetnie na jaki bieg to wskazowka spada ku dolowi
tak samo dzieje sie gdy jade
Zostawilem go na chodzie,wylaczylem nadmuch i zalapal 90 stopni,gorny waz goracy a dolny zimny
Wymienilem Czujnik Cieczy Chlodzacej(oryginalny)->Dalej tak samo
Wymienilem Termostat Wahlera->Dalej tak samo
Wymienilem Plyn(przy rozrzadzie tez mialem wymieniany)G12 koncentrat-Dalej tak samo
Brak mi Opcji,koncepcji,slow,nie wiem co robic:( vag nic nie pokazuje
Nie wiem moze mam go zapowietrzonego?bo tyle tam modzilem z tym czujnikiem np bo mialem zamiennik i nie pasowal tzn luzny byl,wkladalem go i wyjmowalem
Gorny waz jest goracy,dolny lodowaty(oznacza to ze termostat sie nie otwarl),zbiorniczek plynu cieply,silnik rozgrzany,chlodnica zimna
Odpalic go na kilka godzin i zostawic na chodzie?odpowietrzy sie?
Tak dlugo sie otwiera ten termostat?
Walniety kupilem?
Co radzicie Maniacy???
Z gory VWielkie Dzieki oraz przybijam plusy
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 21:23 przez blast3r-bley, łącznie zmieniany 1 raz.
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
pompę wody ty wymieniałeś przy rozrządzie? co do termostatu to otwiera się koło 80-85*C
Max otwarcie koło 105*C możesz sprawdzić czy działa. Bierzesz termometr i gotujesz wodę a termostat we wodzie i obserwujesz.
Max otwarcie koło 105*C możesz sprawdzić czy działa. Bierzesz termometr i gotujesz wodę a termostat we wodzie i obserwujesz.
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 21:07 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
tak przy rozrzadzie w maju(i wszystko bylo ok)do momentu gdy sie zrobilo zimno tak zaczelo fiksowac
termostat kupilem wczoraj nowy i wczoraj go wymienialem
ale karton tu chyba nic nie pomorze...
bo nie wazne czy jade czy stoje to temp spada jak mam wlaczony nadmuch,a jak wylaczony to rosnie
termostat kupilem wczoraj nowy i wczoraj go wymienialem
ale karton tu chyba nic nie pomorze...
bo nie wazne czy jade czy stoje to temp spada jak mam wlaczony nadmuch,a jak wylaczony to rosnie
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 01:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
ja czy jade czy stoje i mam wlaczony nadmuch to spada
wylacze i rosnie
predzej tego nie bylo(fakt moze to wina pogody)bo golfa mam od maja wiec latem bylo wsystko ok
poczekam do wiosny,moze wszystko wroci do normy-chociaz dla mnie to dziwne co teraz sie dzieje w moim golfie
wylacze i rosnie
predzej tego nie bylo(fakt moze to wina pogody)bo golfa mam od maja wiec latem bylo wsystko ok
poczekam do wiosny,moze wszystko wroci do normy-chociaz dla mnie to dziwne co teraz sie dzieje w moim golfie
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
wiec tak:
dzisiaj wyjechalem autem z garazu,odpalilem sie i zostawilem tak na jalowym biegu(nadmuch wylaczony na 0)po 1h auto osiagnelo 90 stopni tzn wskazowka byla rowniutko na 90tce,silnik byl goracy,zbiorniczek od plynu goracy,gorny waz goracy,dolny waz goracy.
Wsiadlem w auto i wlaczylem nadmuch i cieple powietrze na maxa(4ty bieg)
Przez godzine siedzialem(niegazowalem ani nic) i obserwowalem wskazowke i zaczela spadac pomalu,stopniowo(nie gwaltownie ze leciala odrazu)siedzialem kolejna godzine i wskazowka spadla do zera(do samego dolu)
Powietrze lecialo caly czas takie samo(gorace)otwarlem maske:zbiorniczek plynu goracy,gorny waz goracy,silnik goracy,dolny waz byl juz letni-zimny
Kolejna godzine siedzialem a aucie ale trzymalem gaz tak na 2tys obrotow i po 15-20 min wskazowka zaczela sie podnosic ku 90 stopni
Jestem zielony w te klocki,ale juz wszystkie opcje wykorzystalem i kazdych magikow w mojej dziurze objechalem i nie wiem czy sobie jeb....w leb czy co zrobic z tym fantem....
Tak maja golfy ALH?Kazdy mi mowi ze to normalne przy takiej pogodzie w tym modelu
Niewiem bo tak jak pisalem golfa kupilem w maju i cale lato smigalem nakulalem 12 tys km i takiego czegos nie bylo
Co jeszcze powiecie Panowie?
dzisiaj wyjechalem autem z garazu,odpalilem sie i zostawilem tak na jalowym biegu(nadmuch wylaczony na 0)po 1h auto osiagnelo 90 stopni tzn wskazowka byla rowniutko na 90tce,silnik byl goracy,zbiorniczek od plynu goracy,gorny waz goracy,dolny waz goracy.
Wsiadlem w auto i wlaczylem nadmuch i cieple powietrze na maxa(4ty bieg)
Przez godzine siedzialem(niegazowalem ani nic) i obserwowalem wskazowke i zaczela spadac pomalu,stopniowo(nie gwaltownie ze leciala odrazu)siedzialem kolejna godzine i wskazowka spadla do zera(do samego dolu)
Powietrze lecialo caly czas takie samo(gorace)otwarlem maske:zbiorniczek plynu goracy,gorny waz goracy,silnik goracy,dolny waz byl juz letni-zimny
Kolejna godzine siedzialem a aucie ale trzymalem gaz tak na 2tys obrotow i po 15-20 min wskazowka zaczela sie podnosic ku 90 stopni
Jestem zielony w te klocki,ale juz wszystkie opcje wykorzystalem i kazdych magikow w mojej dziurze objechalem i nie wiem czy sobie jeb....w leb czy co zrobic z tym fantem....
Tak maja golfy ALH?Kazdy mi mowi ze to normalne przy takiej pogodzie w tym modelu
Niewiem bo tak jak pisalem golfa kupilem w maju i cale lato smigalem nakulalem 12 tys km i takiego czegos nie bylo
Co jeszcze powiecie Panowie?
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Nie wiem no trochę dużo ale na wolnych obrotach na jałowym... może kolega podał bardzo w przybliżeniu że godzina... Niby wydaje się być wszystko ok.. tylko to wskazanie na włączonym ogrzewaniu...
tu poczytaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Nie pozostaje nic innego jak podpiąć pod VAG i będziesz wiedział co niedomaga... Nie ma innego wyjścia...
tu poczytaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Nie pozostaje nic innego jak podpiąć pod VAG i będziesz wiedział co niedomaga... Nie ma innego wyjścia...
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 21:03 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości