1,3 NZ gaśnie przez za niskie obroty..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kulio
16v owner!
16v owner!
Posty: 570
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 12:46
Lokalizacja: Zabrze

1,3 NZ gaśnie przez za niskie obroty..

Post autor: kulio » wt lut 23, 2010 22:20

Witam.

Dziesiejszy problem opiszę po krótce.

Nie mam obrotomierza, więc nie wiem ile obrotów utrzymuje, ale na słuch będzie jakieś 600, przez co wszystko się trzęsie w środku.
To jeden problem, a drugi polega na tym, że dajmy na to dodam gazu, odpuszcze(na postoju) po czym obroty spadną i auto gaśnie.
Najczęściej tak się dzieje, kiedy np. wyjeżdzam tyłem z parkingu, wcisnę sprzęgło, chcę wrzucić 1 i silnik zgasł, bo spadły obroty.
Jeżeli nie gaśnie to najczęściej zapala się kontrolka ładowania...
Na postoju, kiedy silnik był odpalony przez jakiś czas też raz zgasł.

Macie może coś na ten problem? Bo uciążliwe to jest jak jasna cholera...
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 22:25 przez kulio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » śr lut 24, 2010 00:13

Miałem kiedyś podobny problem w vw jetta II 1,3.Przyczyną był uszkodzony zawór podciśnienia na aparacie zapłonowym sterujący kątem wyprzedzenia zapłonu...wymieniłem,auto śmigało jak ta lala



Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » śr lut 24, 2010 00:47

http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... 7a141e64a4

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15

zapoznaj sie z powyższymi linkami- może pomogą, jesli nie to bedziemy dalej myslec. aha, sprawdz dolot czy jest szczelny, odme itp porady znajdziesz w faq.


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
kulio
16v owner!
16v owner!
Posty: 570
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 12:46
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: kulio » śr lut 24, 2010 16:01

Widzę, że przyczyn może być cała masa..

Pięknie po prostu..

Dzięki za pomoc ;))



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 24, 2010 19:11

najpierw spróbuj normalnie wyregulowac obroty śrubą przy wtrysku równocześnie ze składem spalin na stacji diagnostycznej na analizatorze wsadzonym w rurkę od kolektora wydechowego przy silniku i przy wyjętej sondzie. Nie pomoże to pytaj dalej. A jabky po takiej regulacji były złe wolne obroty na zimnym szukaj o zaworze podnoszącym obroty na zimnym silniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Wajda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lut 09, 2010 12:29
Lokalizacja: Augustów\Olsztyn

Post autor: Wajda » czw lut 25, 2010 01:31

U mnie przyczyną spadku obrotów i gaśnięcia auta był uszkodzony alternator, wymieniłem i śmiga teraz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości