Wtryski stukanie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lut 24, 2010 17:48

toffic pisze:
Rafalek114 pisze:watpie !! Jaki rok produkcji ?? w pierwszych nie bylo tego na 100procent .Glowice na szerokich kanalach tzn miedzy innymi AGU nie mialy wyjscia na to badziewko
jeszcze nie widziałem AGU bez EVAPa ale może się myle....
TAZ pisze:W ABFie nie mam tego ustrojstwa
i nie łapie błędu???
Nawet ja mam AGU z ustrojstwem odpowiedzialnym za opary paliwa w zbiorniku paliwa i chyba kolektorze ssącym. Wywaliłem to wczoraj i już lepiej jest pod maską, a w ABFie mi nie łapie żadnego błędu spowodowanego wypięciem elektrozaworka od ego ustrojstwa.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr lut 24, 2010 18:30

TAZ pisze:Nawet ja mam AGU z ustrojstwem odpowiedzialnym za opary paliwa w zbiorniku paliwa i chyba kolektorze ssącym
a ja mowilem o filtrze spelniajacy norme euro 4 ...czyli tak jak napisalem nie zrozumielismy sie

czyli kolejnym ustrojstwie dogrzewajacy kata ,zeby jak najszybciej spelnial wymagane normy


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lut 25, 2010 01:18

TAZ pisze:a w ABFie mi nie łapie żadnego błędu spowodowanego wypięciem elektrozaworka od ego ustrojstwa.
daj nr steru jak możesz

[ Dodano: 25 Lut 2010 00:18 ]
Rafalek114 pisze:a ja mowilem o filtrze spelniajacy norme euro 4 ...czyli tak jak napisalem nie zrozumielismy sie

czyli kolejnym ustrojstwie dogrzewajacy kata ,zeby jak najszybciej spelnial wymagane normy
to nie żaden "filtr" tylko pompka powietrza wtórnego, stąd nieporozumienie



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw lut 25, 2010 15:45

to nie żaden "filtr" tylko pompka powietrza wtórnego, stąd nieporozumienie
nie czepiajac sie ,to kazde urzadzenie spelniajace kolejne normy "euro" jest nazywane filtrem w de .

ps wazne ze juz sie wyjasnilo


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
dn501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 00:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dn501 » śr mar 17, 2010 00:17

Witam.

Też posiadam AGU i u mnie na 100% cykają wtryski i na 100% cyka zawór na tym filtrze oparów paliwa.

Jak się pozbyć tych denerwujących dźwięków?
Co zrobić z tymi wężykami dochodzącymi do tego filtra po jego usunięciu? ?

Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 02:20 przez dn501, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości