Problem z paleniem na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Problem z paleniem na benzynie

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 10:05

witajcie mam taki problem: odpalam autko rano z benz. pokrecilo ciutke i zgasl, odpalam jeszcze raz, pochodzil ciutke na baaardzo niskich obrotach i zgasl, odpalam znowu przelaczam na gaz jak reka odjal chodzi rowniotko nie gasnie wszystko cacy, ale jak przelacze znowu na benz to obroty slabna i prawie chce zgasnac ale nie gasnie (traci moc podczas dodawania gazu, ale powyzej 2500 obr chodzi normalnie na luzie, podczas jazdy ledwo ciagnie), wczesniej byly takie objawy: odpalam auto, chodzi, daje w rure i zaczyna jakby sie dlawic, mniej wiecej tak jakby gaz sie konczyl, spada moc itp. (ale jest na benz), ale wystarcy zeby silnik sie rozgrzal to na benzynce chodzil ladnie, teraz cos juz sie konkretnie posypalo, co to moze byc? lambda? przewody ze swiecami? ludzie pomocy nie wiem co robic ;(
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 10:07 przez malapawel, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » śr lut 24, 2010 11:38

a jak u ciebie z poziomem paliwa?? jezdzisz zawsze na rezerwie i większość czasu na gazie?? Może pompa paliwa się zatarła.


Obrazek

malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 11:47

wlasnie tak, zawsze mam prawie rezerwe, i zauwazylem ze wlasnie zaczelo sie to nasilac jak mi sie paliwo konczylo bo wczesniej chodzil ale nie gasl, teraz gasnie, ale dzisiaj zalalem do 1/4 zbiornika i dalej to samo, myslisz ze to jednak pompa? aha i czy pompa sie psuje stopniowo czy od razu sie wali?
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 11:52 przez malapawel, łącznie zmieniany 2 razy.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 24, 2010 11:53

A czasami kiedyś nie jeździłeś bez paliwka ?



malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 11:59

bez paliwa raczej nie ale mialem kiedys taka sytuacje ze bylo tak malo ze nawet odpalic nie chcial ;p oczywiscie jak stal pod gorke, ale ostatnimio nastaly ciezkie czasy i moglo byc sucho w zbiorniku, choc jakby bylo to by w ogole nie odpalal



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 24, 2010 12:05

Bo jeśli nie było paliwa albo było go za mało to pompa uszkodzona.



malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 12:06

prawodpodobnie moglo go byc za malo, jak sprawdzic czy to aby na pewno pompa?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 24, 2010 12:24

A jak wygląda sprawa z filtrem?
http://forum.tempra.org/topics53/pompa- ... vt8595.htm
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic742401.html
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=223876&c=26&hq=&f=17
Żeby sprawdzić pompę to najlepiej podjechać do jakiegoś mechaniora i niech sprawdzi ciśnienie.



malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 12:28

z filtrem nie mam pojecia, a w warunkach domowych nie da sie sprawdzic? slyszalem ze mozna jakies przewody od paliwa odlaczyc i zobaczyc czy pb sie leje, da sie jakos bez mechaniora sprawe rozwiazac?



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 24, 2010 12:47

No to najpierw tym filtrem się zajmij wymieniałeś go dawno? Jak będziesz wiedział że filtr jest ok to możesz tą pompę zacząć ogarniać. No niby można ale wiesz lecieć pewnie będzie ci leciało bo silnik działa więc po mojemu na oko nie stwierdzisz czy jest tam odpowiednie ciśnienie...



malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 12:55

powiem tak: filtr nie wiem kiedy byl wymieniany, ale mi sie wydaje ze to jednak pompa bo: na luzie sie dlawi, jak dam w rure powyzej 3 tys chodzi bez problemu, dopiero ponizej zaczyna sie komedia i uwazam ze pompa moze dawac za slabe cisnienie, bo jakby to byl filtr to by caly czas byl zapchany i nie wazne jakie bylyby obroty, popraw mnie jezeli sie myle :)

ps i dzialo sie to raczej stopniowo a nie nagle
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 13:00 przez malapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr lut 24, 2010 13:31

Jak nie wiesz to radziłbym te podstawowe rzeczy wymienić filtry i olej... Możesz w filtrze odkręcić korek od dołu i sprawdzić czy wyleci jakiś syf. No pewnie to pompa, ale mówię lepiej podjedź sprawdzą ci koszt pewnie też nie będzie wygórowany.



malapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 18:39
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: malapawel » śr lut 24, 2010 13:39

ok wielkie dzieki, pozniej dam znac co mu dolegalo

ps oczywiscie jezeli ktos ma jakies prpozycje to niech pisze :)
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 14:17 przez malapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 93 gości