Golf 5 TDI czarny olej w zbiorniczku chlodzacym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fr05t
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 19, 2008 16:39
Kontakt:

Golf 5 TDI czarny olej w zbiorniczku chlodzacym

Post autor: fr05t » śr lut 24, 2010 02:28

Witajcie jakis czas temu zaczela swiecic mi sie kontrolka od poziomu plynu chlodniczego jakos jeszcze w grudniu poziom byl ciut ponizej minimu dolalem plynu i problem zniknal. Po pewnym czasie znowu zaczela sie swiecic kontrolka.
Serwis stwierdzil ze moze byc niby czujnik w zbiorniczku uszkodzony. No dobra zadna wada zostawie to do pensji.
Od jakis 2 tygodni samochod ciezej odpalal na zimnym silniku hmm bylo zimno a nie zrobilem swiec zarowych przed zima musze poczekac (kryzys przecie).
Tydzien temu stwierdzilem ze podskocze do serwisu zobaczylem drobne pojedyncze kropelki oleju. Od razu zarzucili diagnoze ze do wymiany na pewno uszczelka a mozliwe ze moze byc peknieta glowica. :(
Musialem poczekac tydzien. Znajomy mechanik stwierdzil ze jesli sa pojedyncze kropelki to nie koniecznie to musi być. Kontrolka nadal sie swiecila.
Dzisiaj profilaktycznie zerknalem do zbiorniczka a tam czarno pelno oleju. Zdjalem oslone silnika i zajzalem w miejsce gdzie jak mi sie wydaje jest styk miedzy silnikiem a glowica i widze slady oleju. Poziom oleju jest w normie do stanu z przed miesiaca wlasciwie zmalal na bagnecie o jakies 2mm.

Teraz na pewno jest uszczelka jest do wymiany. Korek od uzupelnienia oleju jest czarny nie ma zadnej piany.
Jutro na pewnie pojade nim do serwisu.
Temperatura silnika w normie.
Co myslicie o tym czy to od poczatku mogla byc jakas nieszczelnosc tej uszczelki.
Przy okazji pewnie zrobie rozrzad autko ma juz 100k km.
Czy naprawa
uszczelka + robocizna + wymiana paska rozrzadu w granicach 1500zl to duzo czy malo ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lut 24, 2010 02:41

fr05t pisze:uszczelka + robocizna + wymiana paska rozrzadu w granicach 1500zl to duzo czy malo ?
Moim zdaniem średnia krajowa. Rozumiem, że komplet rozrządu wymieniany...nie tylko sam pasek.
fr05t pisze:czy to od poczatku mogla byc jakas nieszczelnosc tej uszczelki.
szybciej by były niepokojące objawy.



Awatar użytkownika
marcin.w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 28, 2008 21:40
Lokalizacja: Łódź/Monachium

Post autor: marcin.w » śr lut 24, 2010 09:10

fr05t pisze:Teraz na pewno jest uszczelka jest do wymiany. Korek od uzupelnienia oleju jest czarny nie ma zadnej piany.
Jutro na pewnie pojade nim do serwisu.
Temperatura silnika w normie.
Co myslicie o tym czy to od poczatku mogla byc jakas nieszczelnosc tej uszczelki.
A może to tylko chłodniczka oleju ma nieszczelność?
http://moto.allegro.pl/item932484228_vw ... iczka.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości