bioester cena 3,03 zł/l na bliska 1,9tdi alh+program
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Na pewno jest na Bliskiej od Orlenu. Cena 3,15, na Oszolomie zwykly ON po 3,44. Roznica niewielka wiec jeszcze nie warto tankowac. Chociaz w porownaniu z innymi stacjami 3,76 to juz jest przebicie.
[ Dodano: 12 Sie 2009 21:31 ]
Jadac z BB do Gizycka i spowrotem (razem ~1350km) pokonalem to na EKO gnoju z Bliskiej.
Spalania jeszcze nie podam bo nie skonczyl mi sie bak ale wychodzi ze przy predkosci tempomatowej w jedna strone 130 i wyprzedzania, a w druga 100 i wyprzedzania to bedzie ~5l/100 co jest wynikiem bardzo dobrym.
Spadkow mocy raczej nie zauwazylem. Moze ucieklo z 10km/h vmaxa albo z bagazami nie jedzie tyle. Nie istotne.
Ciszej chodzi albo to tylko efekt placebo.
Mniej podkapca przy bucie w podlodze, o tak.
Fryty czuc, ale to naprawde subtelny zapach, ze trzeba sie nawachac
Filtr paliwa wymienie przy najblizszym tankowaniu. Do zimy jezdze tylko na BIO. Jezdze taniej niz benzyna z LPG :green_fuck: :green_fuck:
[ Dodano: 12 Sie 2009 21:48 ]
Jadac z BB do Gizycka i spowrotem (razem ~1350km) pokonalem to na EKO gnoju z Bliskiej.
Spalania jeszcze nie podam bo nie skonczyl mi sie bak ale wychodzi ze przy predkosci tempomatowej w jedna strone 130 i wyprzedzania, a w druga 100 i wyprzedzania to bedzie ~5l/100 co jest wynikiem bardzo dobrym.
Spadkow mocy raczej nie zauwazylem. Moze ucieklo z 10km/h vmaxa albo z bagazami nie jedzie tyle. Nie istotne.
Ciszej chodzi albo to tylko efekt placebo.
Mniej podkapca przy bucie w podlodze, o tak.
Fryty czuc, ale to naprawde subtelny zapach, ze trzeba sie nawachac
Filtr paliwa wymienie przy najblizszym tankowaniu. Do zimy jezdze tylko na BIO. Jezdze taniej niz benzyna z LPG :green_fuck: :green_fuck:
[ Dodano: 12 Sie 2009 21:31 ]
Jadac z BB do Gizycka i spowrotem (razem ~1350km) pokonalem to na EKO gnoju z Bliskiej.
Spalania jeszcze nie podam bo nie skonczyl mi sie bak ale wychodzi ze przy predkosci tempomatowej w jedna strone 130 i wyprzedzania, a w druga 100 i wyprzedzania to bedzie ~5l/100 co jest wynikiem bardzo dobrym.
Spadkow mocy raczej nie zauwazylem. Moze ucieklo z 10km/h vmaxa albo z bagazami nie jedzie tyle. Nie istotne.
Ciszej chodzi albo to tylko efekt placebo.
Mniej podkapca przy bucie w podlodze, o tak.
Fryty czuc, ale to naprawde subtelny zapach, ze trzeba sie nawachac
Filtr paliwa wymienie przy najblizszym tankowaniu. Do zimy jezdze tylko na BIO. Jezdze taniej niz benzyna z LPG :green_fuck: :green_fuck:
[ Dodano: 12 Sie 2009 21:48 ]
Jadac z BB do Gizycka i spowrotem (razem ~1350km) pokonalem to na EKO gnoju z Bliskiej.
Spalania jeszcze nie podam bo nie skonczyl mi sie bak ale wychodzi ze przy predkosci tempomatowej w jedna strone 130 i wyprzedzania, a w druga 100 i wyprzedzania to bedzie ~5l/100 co jest wynikiem bardzo dobrym.
Spadkow mocy raczej nie zauwazylem. Moze ucieklo z 10km/h vmaxa albo z bagazami nie jedzie tyle. Nie istotne.
Ciszej chodzi albo to tylko efekt placebo.
Mniej podkapca przy bucie w podlodze, o tak.
Fryty czuc, ale to naprawde subtelny zapach, ze trzeba sie nawachac
Filtr paliwa wymienie przy najblizszym tankowaniu. Do zimy jezdze tylko na BIO. Jezdze taniej niz benzyna z LPG :green_fuck: :green_fuck:
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Nie mogę się z tobą kolego zgodzić.Co do niby większej mocy to może i owszem że to pic na wodę ale ale.Ja leje BP ULTIMATE DIESEL i jedno jest pewne że autko pali mi mniej niż kiedy leje zwykłą ON.To już sprawdziłem wielokrotnie mierzyłem ,testowałem etc.I różnica jest ale tylko w spalaniu w mocy żadnej.
Kolego mój GOLF III 95 r na BP ULTIMATE śmiga od roku i nic się mu nie dzieje a nabite ma prawie 500 tyś km a mniej pali zdecydowanie bo na zwykłym ON przejeżdzałem na całym baku o dobre 150 km mniej niż na ULTMIATE.A chyba że masz na myśli to biopaliwo to ja bym raczej tego nie wlewał.CZYTAJCIE książkę obsługi pisze tam wyrażnie że do TDI nie wolno lać bio-paliwa!!
wlej najtansza rope np w niemczech ze stacji a najlepsza jakosciowa i najdrozsza z naszych stacji zobaczysz ze ich eco diesel jest lepszy od naszcyh ultimate power super ekstrariggs pisze:Kolego mój GOLF III 95 r na BP ULTIMATE śmiga od roku i nic się mu nie dzieje a nabite ma prawie 500 tyś km a mniej pali zdecydowanie bo na zwykłym ON przejeżdzałem na całym baku o dobre 150 km mniej niż na ULTMIATE.A chyba że masz na myśli to biopaliwo to ja bym raczej tego nie wlewał.CZYTAJCIE książkę obsługi pisze tam wyrażnie że do TDI nie wolno lać bio-paliwa!!
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
Szczelniejszy ..... Poczytajcie to : To jest przestroga.
Piękne lato 2009, tankowanie od czerwca do połowy lipca wynalazku zwanego bioester.
Niska cena, efekt placebo że autko lepiej chodzi, zadowolenie z tankowania nowego specyfiku, itd. itp.
Pod koniec lipca : przelewy do wymiany natychmiastowo, straszny smród bioestru pod maską, rozszczelnienie pompy paliwa, powiększenie wszystkich gumowych elementów dochodządych do/odchodzących od filtra paliwa z czym walczę do dzisiaj.
Odpowiedzcie sobie sami
Pozatym ostrzegam : bioester tankuje się wyłącznie w okresie letnim. Jeżeli chcecie do końca marca unieruchomić autko - to jutro zalejcie bioester W niskich temperaturach natychmiastowo gęstnieje i uniemożliwia rozruch. Koledzy : OSTRZEGAM !
Piękne lato 2009, tankowanie od czerwca do połowy lipca wynalazku zwanego bioester.
Niska cena, efekt placebo że autko lepiej chodzi, zadowolenie z tankowania nowego specyfiku, itd. itp.
Pod koniec lipca : przelewy do wymiany natychmiastowo, straszny smród bioestru pod maską, rozszczelnienie pompy paliwa, powiększenie wszystkich gumowych elementów dochodządych do/odchodzących od filtra paliwa z czym walczę do dzisiaj.
Odpowiedzcie sobie sami
Pozatym ostrzegam : bioester tankuje się wyłącznie w okresie letnim. Jeżeli chcecie do końca marca unieruchomić autko - to jutro zalejcie bioester W niskich temperaturach natychmiastowo gęstnieje i uniemożliwia rozruch. Koledzy : OSTRZEGAM !
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
następny zamroczony mitem że wszystko co niemieckie jest najprzedniejsze i najlepsze, szkoda mi oczu na czytanie takich bzdur... a co to bio-paliw, skoro ktoś to sprzedaje legalnie i ma stacje z koncesja tzn. że jest to bezpieczne dla silnika i watpie zeby działy sie jakieś jaja, poza tym że więcej pali.perki pisze: wlej najtansza rope np w niemczech ze stacji a najlepsza jakosciowa i najdrozsza z naszych stacji zobaczysz ze ich eco diesel jest lepszy od naszcyh ultimate power super ekstra
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
W rodzinnym mieście taxi-majstry również poodchodziły od tego badziewa, bo nawet silniki Mercedesa nie wytrzymały takiego "czegoś" .....
Posiadanie koncesji to nic. Wprowadzając to do produkcji zwłaszcza w Orlenie nikt nie robił tysięcy km badań podczas jazdy normalnymi silnikami diesla. Dla nich to jest piękne, bo cudowne i wspaniałe i wszyscy to kochają. Ale tego, że już sporo sporo sporo ludzi miało przez te paliwo problemy nikt nie powie.
Co by nie było : NIE POLECAM i ODRADZAM !
Posiadanie koncesji to nic. Wprowadzając to do produkcji zwłaszcza w Orlenie nikt nie robił tysięcy km badań podczas jazdy normalnymi silnikami diesla. Dla nich to jest piękne, bo cudowne i wspaniałe i wszyscy to kochają. Ale tego, że już sporo sporo sporo ludzi miało przez te paliwo problemy nikt nie powie.
Co by nie było : NIE POLECAM i ODRADZAM !
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
ciszej chdzi napewno zpowodu mniejszej predkosci spalania i lepszych wlasciwosci smarnyh bio jest terz gestrze tagrze zima odpada gestrze powinno byc bardziej energetyczne niestety tak nie jest , a dlatego ze jest tam od etanu po oktan to gazy a nie wyparuja bo sa zmiksowane z h2o-woda i potasem i innymi syfami jak margaryna gazy sa mniej energetyczne i owszem moga wiazac z uszczelkami gumami powodujac ih rosniecie rozpuszczanie
darecki6
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Dokładnie. Ja lałem do swojego przy niskich temperaturach i rano miał wielkie problemy z odpalaniem. A jak już odpalił to chodził jak parowóz i nie chciał się wkręcać na obroty.BartekGib pisze:W niskich temperaturach natychmiastowo gęstnieje i uniemożliwia rozruch
Do tego jest słabszy i dlatego więcej pali... Więc czy jest sens lania tego czegoś?
Ja też NIE POLECAM I ODRADZAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości