[mk4]Gaśnie !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mi na 5000 km wzioł około 0,4 do 0,5 litra oleju, a więc bardzo względnie. W książce podają że MkIV może brać nawet 1 litr oleju na 1000 km i niestety niektórzy tak mają.
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
miałem podobny problem z Golfem II 1.8 benzyna bez gazu. Obroty świrowały. Spadały i się podnosiły. W osobnym temacie opisze dokładnie cały ptoblem mojego auta bo jest on bardzo ciekawy. Ale tak na szybko mogę podpowiedzieć, że: rozebrałem silniczek krokowy (wolne obroty) wymyłem go w benzynie ekstrakcyjnej poskładałem i jak ręką odjął. Chodzi jak ta lala. Silniczek ten znajduje się miedzy wtryskiem a kolektorem ssącym przy lince od gazu. Pozdrawiam i do usłyszenia
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
SŁUSZNE STWIERDZENIE... W MK1,MK2,MK3 był silniczek krokowy... w MK4 Z TEGO CO MI WIADOMO ZOSTAŁ ON ZASTĄIONY MODUŁEM PRZEPUSTNICY.UcHO pisze:ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
Dokładnie...martines pisze:SŁUSZNE STWIERDZENIE... W MK1,MK2,MK3 był silniczek krokowy... w MK4 Z TEGO CO MI WIADOMO ZOSTAŁ ON ZASTĄIONY MODUŁEM PRZEPUSTNICY.UcHO pisze:ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
Problem z gaśnięciem w silniku AKL właśnie przerobiłem tak jak wczoraj pisałem po wyczyszczeniu przepustnicy obroty nagle wzrosły do 1200-1600 ale po dopasowaniu przepustnicy po dwoch dniach wszytko pieknie wróciło do normy. Dziś rano jechałem do pracy i pieknie schodzą do 800 i ani kapki niżej ni wyżej. Ufff a już myślałem że jakieś koszta mnie dopadną dodatkowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości