Cały czas kopci na śiwo. jaka może być przyczyna?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Cały czas kopci na śiwo. jaka może być przyczyna?

Post autor: Pieter WA » wt lut 23, 2010 17:43

WItam. Panowie mój golf cały czas kopci na śiwo, nawet na biegu jałowym jak mui przytrzymam na 3 tys, obr to cały czas kopci i robi taką zadyme że masakra:( oleju bierze nie całą litre od wymiany a płynu chłodniczego nie ubywa dodam jeszcze że auto zapierdziela jak zawariowane także żadnego spadku mocy nie ma :( może to być wina wtrysków?? dodam że silnik kupiłem we włoszech i jak go włożyłem to już wtedy kopcił,a tam go nie sprawdzałem. Bardzo prosze o pomoc może ktoś z was miał takie coś już.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lut 23, 2010 18:24

ja bym podłączył go pod vaga i zobaczył co powie...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 23, 2010 18:49

Vag ,, logi statyczne - możesz też i dynamiczne ... i będzie wiadomo co dolega Twojemu MK


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Pieter WA » wt lut 23, 2010 19:18

Byku21 pisze:ja bym podłączył go pod vaga i zobaczył co powie...

no problem w tym że nie dam rady go wpiąć, próbowałem u kilku kolesi go wpiąć i pisze że brak połączenia czy coś podobnego. nie wiem czemu ale tak juz było od początku./



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lut 23, 2010 20:41

TO coś z kompem nie tak...Nie masz kogoś kto ma AFN-a ,żeby podmienić kompa???


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » wt lut 23, 2010 21:59

Pieter WA pisze:no problem w tym że nie dam rady go wpiąć, próbowałem u kilku kolesi go wpiąć i pisze że brak połączenia czy coś podobnego. nie wiem czemu ale tak juz było od początku./
Sprawdź czy masz zasilanie w gnieździe diagnostycznym piny 4/5 i 16, jeżeli nie ma to sprawdź bezpieczniki. Druga sprawa OBD może być puszczone przez immobilizer, jeżeli się nie łączy na zapłonie lub odpalonym silniku to wyprowadź sobie bezpośrednio z ECU pin 61 na gniazdo diagnostyczne przewodem linię K.

Co do dymienia to tak, jak wyżej piszą trzeba sprawdzić najpierw błędy, w ogóle kontrolka od świec pali się cały czas? Rozepnij dolot na rurze i zobaczy czy nie sączy oleju.



Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Pieter WA » wt lut 23, 2010 22:48

MRCZ pisze:
Co do dymienia to tak, jak wyżej piszą trzeba sprawdzić najpierw błędy, w ogóle kontrolka od świec pali się cały czas? Rozepnij dolot na rurze i zobaczy czy nie sączy oleju.


no kontorlka od świec się świeci czasem podczas jazdy miga, ale świece grzeje bo pali bez problemu rano. Na tego kompa popatrze jutro czy jest ten prąd w gnieżdzie, a o co chodzi z tą linią K?

[ Dodano: 23 Lut 2010 21:52 ]
Byku21 pisze:TO coś z kompem nie tak...Nie masz kogoś kto ma AFN-a ,żeby podmienić kompa???

No właśnie nie mam, tylko że u mnie jest założony komp od 90 KM... może to daje po dupie i robi jakieś błędy czy coś...



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MRCZ » wt lut 23, 2010 22:55

Pieter WA pisze:
MRCZ pisze:no kontorlka od świec się świeci czasem podczas jazdy miga, ale świece grzeje bo pali bez problemu rano. Na tego kompa popatrze jutro czy jest ten prąd w gnieżdzie, a o co chodzi z tą linią K?
No to łapie jakieś błędy. Spr. miernikiem rezystancję na czujniku wzniosu iglicy. Linia K - linia po której się łączysz ze sterownikiem.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » wt lut 23, 2010 23:12

No właśnie nie mam, tylko że u mnie jest założony komp od 90 KM... może to daje po dupie i robi jakieś błędy czy coś...
To kup kompa od 110-tki,bo na pewno nie jeździ tak jak powinien...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lut 24, 2010 16:38

Poza tym ograniczają właśnie mapy z kompa 1Z jego moc,bo tam są mniejsze wtryski,więc zatem i dawki paliwa ustawione są na mniej...Może oszczędny tylko jest dzięki temu zabiegowi i nic poza tym...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Pieter WA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw lis 05, 2009 19:26
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Pieter WA » śr lut 24, 2010 22:14

Byku21 pisze:Poza tym ograniczają właśnie mapy z kompa 1Z jego moc,bo tam są mniejsze wtryski,więc zatem i dawki paliwa ustawione są na mniej...Może oszczędny tylko jest dzięki temu zabiegowi i nic poza tym...
ok dzięki kolego kupie tego kompa i napisze wtedy co i jak. a powiedz mi taką rzecz, kupiłem ten silnik z komputerem we włoszech i właśnie nie chce zapalić na tym kompie a wkładałęm go też do golfa mojego ojca on ma 90 km i też nie zapala na nim,złapie i po 2 sekundach auto gaśnie... może on być walnięty ten komputer?



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » śr lut 24, 2010 22:32

Witam na tych kompach nie zapali do tego momentu aż nie zostanie wgrany kod z kluczyka bo kazdy z komputerów ma imobilaizer



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości