Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Orcio

Post autor: Orcio » sob lut 13, 2010 09:53

grzybsi pisze:uhm...małe pytanie .. ten "smok" w golfie IV TDI ( hatchback) mieści się pod siedzeniem pasażera z tyłu po prawej stronie ? trzeba boczek ściągnąć?
takie cus
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » sob lut 13, 2010 12:12

Orcio,,dzięki :) ale już zabieg wykonałem :)....Panowie ten temat powinno się zamieścić w dziale FAQ.



Orcio

Post autor: Orcio » sob lut 13, 2010 12:35

polepszylo sie cos?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob lut 13, 2010 13:05

u mnie rozwiercone są oba zaworki i nic sie nie zapowietrza jeśli układ jest szczelny to paliwo nie ma prawa się cofnąć do zbiornika


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » pn lut 22, 2010 13:30

Orcio pisze:
grzybsi pisze:uhm...małe pytanie .. ten "smok" w golfie IV TDI ( hatchback) mieści się pod siedzeniem pasażera z tyłu po prawej stronie ? trzeba boczek ściągnąć?
takie cus
Obrazek

Kolego, jakim najlepszym sposobem odpiąć te szybkozłączki wężowe? Trzeba je wcisnąć czy pociągnąć?

I jeszcze jedno najważniejsze: Czy szarpanie przy delikatnym przyspieszaniu (na 1,2 czasem 3) i słabe przyśpieszanie na 4,5 może być spowodowane przez ten pier.... zaworek w smoku? Mieliście takie objawy może?
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 13:42 przez bartiboro, łącznie zmieniany 1 raz.



Orcio

Post autor: Orcio » pn lut 22, 2010 18:48

ja na nich taka zawleczka wyciagasz ja troszke i zchodzi jak po masle



bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » pn lut 22, 2010 20:20

Orcio pisze:ja na nich taka zawleczka wyciagasz ja troszke i zchodzi jak po masle
w którym miejscu ona jest - z dołu tej złączki? Jak ona wygląda, bo ja tam nic nie dostrzegłem jak zawleczka.
Czym odkręcaliście ten czarny kołnierz? Ciężko to idzie?



Orcio

Post autor: Orcio » wt lut 23, 2010 07:04

Obrazek



Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » wt lut 23, 2010 19:47

koledzy tak przygladam sie co piszecie proponuje wam jeszcze raz zobaczyc ten link jest tu sporo testów jakie mozecie zrobic przed jakim kolwiek rozwierceniam z kilkoma kolegami doszlismy do wniosku po kilku testach ze wina tkwi 1 albo w zaworku na samym dole filtra moze on przepuszcza(czyli nalezy odkrecic go nawinac tasme teflonowa i zakrecic mocno aby powietrze nie mogło doleciec )2 albo tzw podgrzewacz na filtrze niektórzy nazywaja go zaworkiem mianowicie wymieniajcie na nowe oringi i nowy podgrzewacz ja po wymiene na 3 dopiero banki przestały leciec okazało sie ze podgrzewacz podgrzewaczowi nie ejst równy polecam jak w temacie zrobic testa takie go jak ja zrobiełm na kołek gumowy omijajaa podgrzewacz i 3 zecz ale to juz ostatecznosc z rozwierceniam załuzcie na dolot do filtra przesroczysty wezyk wtedy bedziecie wiedziec czy banki lecja juz od smoagu czy tylko of filtra w razie pytan prposze na gg piosac chetnie pomoge ;) po to w sumie jest forum
dołanczam link z testami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... krzysbiker



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 189 gości