wspomaganie nie działa a wszystko wymienione;//

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukaszw71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:15
Lokalizacja: Nowa Sól

wspomaganie nie działa a wszystko wymienione;//

Post autor: lukaszw71 » pn lut 22, 2010 23:48

Kupiłem 3 pompy regenerowane i bez skutku efekt ten sam nie działa wspomaganie...
Postanowiłem wymienić maglownice. Kupiłem regenerowaną za 800zl dosłownie wyglądała jak nówka i oryginalna. Zamontowałem i okazuje sie ze znacznej poprawy nie ma:(( Tylko przy wyższych obrotach jak np 3tys to działa przyzwoicie a na podtrzymaniu kiepsko. Zrobiłem na tej nowej raptem 4km. Urwanie głowy już mam z tym. Wlewałem 3 różne oleje zielone syntetycznie i jakieś tam... Na włączonym silniku jak odkręcam zbiornik wyrównawczy to olej chlapie co oznacza ze przewody są drożne(chyba) i pompa daje rade...
Co wy o tym sądzicie??? Mam dośc inwestowania w to!!
Jest to GOLF IV 1.9TDI 115KM/ rok 2000r. Przebieg 220tys.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 22, 2010 23:58

nic tam niema chlapać, myślę że trzeba przyjrzeć się jednak przewodom czy sa w porządku


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » pn lut 22, 2010 23:58

.. Nie wszystko. pozostaje jeszcze wymienić auto.. :bigok:
Kiepska sprawa. :grrr:


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 23, 2010 00:01

Na początek wziąłbym się za porządne sprawdzenie wszystkich przewodów od wspomagania.
Pamiętam ,że częstą przyczyną zwalonego wspomagania - był zaworek od podciśnienia .. ale nie wiem jak jest w PD ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » wt lut 23, 2010 19:12

A może pasek ci sie ślizga kolego... może być za luźny albo "wyśmechtany" (mojego taty tekst) :chytry:


Druciarstwo - to jest to co kocham ...

Awatar użytkownika
rabitt86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 16:22
Lokalizacja: kraków

Post autor: rabitt86 » wt lut 23, 2010 19:17

zobacz czy płyn nie ucieka albo czy nie przelewa się w zbiorniczku pozdro



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt lut 23, 2010 19:30

stawiam na przewód zasilający magiel


Obrazek

Karol G60
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: Karol G60 » wt lut 23, 2010 19:40

sprawdz przewody stalowe w maglownicy czy nie sa odwrotnie przykrecone...



lukaszw71
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 21:15
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: lukaszw71 » wt lut 23, 2010 23:31

Jutro wykręcę wszystkie przewody ciśnienie , i sprawdzę.
Pasen napewno jest ok bo kupowałem niedawno i sprawdziłem.
Nigdzie wycieków nie ma .
Haki pisze:był zaworek od podciśnienia ..
co masz na myśli gdzie sie to znajduje, bo przy magl jest zaworek ale wsteczny.

[ Dodano: 25 Lut 2010 22:41 ]
wszystko sprawdzone i drożne...
najwyraźniej pompa siadła:( jest na gwarancji wiec musze poczekać 2 tyg az bedzie z powrotem

[ Dodano: 28 Lut 2010 12:40 ]
najwyraźniej to pompa jest nie wydajna bo przy wiekszych obrotach chodzi przyzwoicie wspomaganie...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 228 gości