wspomaganie na wolnych obrotach niedziala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

wspomaganie na wolnych obrotach niedziala

Post autor: slawko333 » wt lut 23, 2010 18:15

prozsze o pomoc, znajomy wymienial mi dzis simeringi na walku rozrzadu i posrednim, po poskladaniu tego wszystkiego w calosc, zaczely sie dzaic cuda, na biegu jalowym niedarady ukrecic kierownica, dopiero jak mu przygazuje pow 2tys kierownica lekko chodzi, w pewnym momencie przestalo dizalac wogole, a raz udalo sie i na biegu jalowym chodzilo ale chwile i znow to samo, prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt lut 23, 2010 18:27

zapewne pasek nie jest dostatecznie napięty i sie ślizga-sprawdź naciąg paska od pompy


Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt lut 23, 2010 19:07

sprawdzalem pasek, jest jakby na moje oko luzny, naciagnolem na maksa i to samo, wczesniej bylo dobrze, tylko jak sciagnol pasek zeby dostac sie do simeringow takie rzeczy sie dzieja, jutro kupie nowy pasek i zobacze czy bedzie poprawa, i przy okazji plyn zmienie, jaki sie zalewa?



Awatar użytkownika
rabitt86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 16:22
Lokalizacja: kraków

Post autor: rabitt86 » wt lut 23, 2010 19:13

dobry jest mobil 1 czerwony on jest do skrzyni automatycznych i układu wspomagania



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 23, 2010 19:13

slawko333 pisze:sprawdzalem pasek, jest jakby na moje oko luzny, naciagnolem na maksa i to samo, wczesniej bylo dobrze, tylko jak sciagnol pasek zeby dostac sie do simeringow takie rzeczy sie dzieja, jutro kupie nowy pasek i zobacze czy bedzie poprawa, i przy okazji plyn zmienie, jaki sie zalewa?
Zerknij - napisaliśmy trochę o płynach .. więc może się przyda http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306366


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt lut 23, 2010 19:27

płyn febi 6162 a pasek mógł założyć odwrotnie jak był i też może sie ślizgać


Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt lut 23, 2010 20:05

poczytalem o tych plynach i chyba spal niebede cala noc :grin:
febi odradzaja, G 004 000M2 polecaja i na odwrót, nietrzebabylo mi tego pokazywac :helm:

[ Dodano: 23 Lut 2010 19:10 ]
http://www.moto.allegro.pl/item92628882 ... skoda.html

a takie cos?

[ Dodano: 24 Lut 2010 17:03 ]
wymienilem dzis pasek i plyn, pochodzilo kilka minut fajnie i dalej to samo, nieraz to zawiesi sie i niema wogole wspomagania, jednym slowem kicha

[ Dodano: 27 Lut 2010 11:14 ]
dzieki za nic nieznaczace rady, poradzilem sobie sam, dla tych ktorzy mieliby podobne problemy, zawieszajacy sie zawor w pompie, nowa pompa, albo jak ja mialem z 1,4 uszkodzone mocowania- przelozylem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 122 gości