kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
no to moze inaczej, czy miska olejowa z 1,6 jest pojemnosciowo taka sama jak w 1,9? bo jednak rozni je 0,3 pojemnosci.. i czy jest to montaz p&p bez rzezby?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 15:54 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 4 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
ale to juz bedzie zwężka dla oleju czyli tez raczej niepomoze dla turbiny, wedlug etka miski olejowe z JP, AHU, AAZ sa takie same a te z SB,JR,1V sa inne ale to pewnie tylko dlatego, ze maja wlasnie ten otwor w misce.., czyli i pojemnosc powinny miec taka sama skoro etka uwzglednila pod jedność, pytanie jezeli wybralbym opcje z miska olejowa to czym w bloku ta dziure zaslepic..
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
piotrekgal, za turbiną nie ma już ciśnienia oleju,więc nie przeszkadza...olej spłynie ...
Poza tym,mam K-14 i K-24 i nie widzę różnicy w średnicach odpływów między nimi...
T-3 to turbo podobnych rozmiarów jak K-24,więc powinna mieć podobny odpływ.
Poza tym,mam K-14 i K-24 i nie widzę różnicy w średnicach odpływów między nimi...
T-3 to turbo podobnych rozmiarów jak K-24,więc powinna mieć podobny odpływ.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 16:16 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
no i wlasnie , o ile jest takie samo to gitara ! a o ile jest jak JABcok mowi to musialbym wybrac opcje z miska albo ze spawaniem , tak zeby nie robic fuszerki
JABcok20 pisze: przewód ori t3 jest gruby i grubszy niz k14 ori 1.9td.
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 16:22 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 3 razy.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
t0mal pisze:Albo poszukaj zakładu który robi hydraulikę siłową do koparek itp, zazwyczaj dorabiają i przewody, ja sobie w ten sposób zrobiłem do T3 teflonowy w stalowym oplocie, koszt 80zł. U Ciebie powinno być taniej bo masz spływ do bloku i przewód jest krótszy.
ciezko u mnie z takimi zakladami, a tak zapytam, ksztalt przewodow takiego z T3 a takiego z KKK14 z 1,9 jest rozny bo wiadomo ten z T3 opada do miski a ten KKK14 do bloku, to ten z T3 mialbym zgiąć ku blokowi? bo tam jest takie elastyczne laczenie niby..
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
piotrekgal, ten z T-3 i z K-14 idzie blisko bloku...nie będzie problemu dosztukować,a plecionka podda się w jedną lub drugą stronę...
Jak masz kompletny powrót,który był przy Twoim silniku,to wystarczy odciąć samo mocowanie do turbiny i przyspawać to,które będzie potrzebne
Jak masz kompletny powrót,który był przy Twoim silniku,to wystarczy odciąć samo mocowanie do turbiny i przyspawać to,które będzie potrzebne
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 15:46 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Michaś_1977 tak mozna byloby zrobic jak mówisz, uciac koncowke z K14 i ją wspawac do tej z T3 i dawaj do bloku ale jeżeli tak jak mówiliśmy wczesniej na pewno byłyby grubością takie same. To łączenie elastyczne/plecionka jak ją odchyle w którąś to strone to mam nadzieje, ze prześwit się nie zmniejszy. A tak jeszcze, tam przy bloku gdzie mocuje sie powrót, nie ma ciśnienia ?
Ostatnio zmieniony czw lut 25, 2010 00:00 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości