Hamulce G60 - VR6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Hamulce G60 - VR6
Mam w moim mkII hamulce G60 i chcialbym zmienic rozstaw srob z 4x100 na 5x100. Cos mi swita ze mkIII VR6 mialo taki rozstaw srob, moze mi ktos łopatologicznie wyjasnic czy da sie przelozyc ta czesc z miejscem na sruby (jak to sie tam nazywa?) bez problemu albo jakie ewentualnie trzeba zrobic przerobki? Dystanse nie wchodza w gre
olo..... chcetnie odkupie od ciebie przednie kompletne hamulce od G60 jak juz wymienisz na VR6, tylko podaj dla mnie jakaś fajną cenę
[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 22:27 ]
a u ciebie chyba bedzie trzeba wymienic piasty tarcze hamulcowe, a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.

[ Dodano: Wto Mar 21, 2006 22:27 ]
a u ciebie chyba bedzie trzeba wymienic piasty tarcze hamulcowe, a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.Apsik pisze:G60 tarcza 280aw69 pisze:... a wlasnie nie wiem jak z hamulcami bo tarcze mają średnice taką samą jak w VR6, wiec chyba zaciski i i mocowania klocków są takie same jak w VR6.
VR6 tarcza 288
ale jak to jest z zaciskami to nie wiem.
potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100
no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba
wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski
z tylem łatwiej wystarczy tarcze 5x100 przełozyc i gra (nie wiem jak to sie ma do syncro, pewnie nie tak łatwo)
www.vrservice.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
w syncro piasty trzeba zmiwnic z tylu dobierajac lozyska na wymiar, do tego przegubybo sa inne.... jednym slowem kibel:( ale do zrobienia
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
wie chłop co mówi !!!!
VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.
potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100
no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba
wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski

- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
wiem wiem bo wlasnie przerabiam temat zmiany z 4x100 na 5x100NEMESIS pisze:wie chłop co mówi !!!!
VR ma 280mm tez dopiero po 94 w MKIII syncro i passatach po 94 mialy 288.
potem opisze co trzeba zmienic by przejsc z 4x100 z 5x100
no wiec wczorazj za to sie zabrałem i do zmiany z 4x100 na 5x100 duuzo czesci trzeba
wachacze VR6 prawy/lewy + końcówki wachaczy
stabilizator VR6 + końcówki stabilizatora
drązki kierownicze VR6 (sądłuzsze)+ końcówki drązków
zwrotnica VR6 + jarzma + zaciski
róznica w drązkach kierowniczych
tarcza 256 vs 280mm
róznica w wachaczach
róznicqa w stabilizatorze
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości