Turbospręzarka a programowanie pamięci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
aw69, jak mozesz to napisz cos wiecej o przerobce pompy, gdzie to robiles i jakie orietacyjne koszty... jak mozesz to napisz tez co mozna osiagnac z poszczegolnych modyfikacji AFNa
Co do turbo, to ile bar bezpiecznie i wydajnie moze pompowac seryjne turbo od AFNa? I czy po zrobieniu wtryskow i pompy wystarczy z tego turba powietrza? ps. Ty masz od wersji 130pd? pozdro i dzieki za rozjasnienie tematu
Co do turbo, to ile bar bezpiecznie i wydajnie moze pompowac seryjne turbo od AFNa? I czy po zrobieniu wtryskow i pompy wystarczy z tego turba powietrza? ps. Ty masz od wersji 130pd? pozdro i dzieki za rozjasnienie tematu
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
dokładniePer pisze:mocniejasze wtryski czyli chodzi ci o ciśnienie otwarcia króre w TDi jest nieregulowane.
Mocniejszy wtrysk czyli o większym ciśnieniu otwarcia
ASV to typ silnika VW z którego pochodza najmocniejsze wtryski do wersji 110PSPer pisze:Co to jest ASV i hybrydy.
hybrydy to zmodyfikowane wtryski (inna końcówka)
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Pompa zrobiona autko śmiga juz, przeróka polegała na wymianie tłoczyska na 11 mm oraz fali, koszt przeróbki wraz z wyjeciem i włozeniem - 1200 zł, miejsce przeróbki - Dębe Wielkie pod Warszwą, czas preróbki - 3,5 godziny. Na takiej pompce mozna zrobić ponad 200 KM, w moim przyapadku dopoki nie wymienie wtryskiwaczy na hybrydy 230 (a moze odrazu 260 ), to nawet niemam co marzyc o 150 KM, troche mnie to zmartwilo no ale niema co sie rozczulać nad pompami 11 mm i pięknymi koniami mechanicznymi.....tylko trzeba ciąć metal i krzesać iskry
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
aw69, heh, gratuluje :> teraz musisz robic do tego poprawke programu? jakie obecnie wtryski masz zalozone, afn czy asv? napisz jeszcze jak mozesz co sie da zrobic na seryjnym turbo z afn, ale z wtryskami takimi jak chcesz zalozyc i ze zmodyfikowana pompa i wiekszym ic, bo pisales, ze turbo od wersji 130 jednak nie jest takie konieczne. Gratuluje modyfikacji, pozdro
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Zaprzal to zalezy ile chcesz miec tych koników ? Ale przy hybrydach pompie 11 i na seryjnym turbo od AFN da rade zrobic ponad 150KM. Z samego powietrza mocy nie nadmuchasz ważniejsze jest ilośc paliwka. Wiadomo idzie to mniej wiecej w parze moc do dostarczanrgo powietrza i paliwa. Ale mając serie AFN i chcąc zacząć mody lepiej jest zacząć od wtrysków i pompy napewno efekty będą o wiele wiele bardziej zadowalające niz wymiana samej turbospręzarki. Przykładem są przyrosty mocy po wymianie wtrysków z ASV na hybrydowe nawet bez ruszania softu.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
aw69, narazie sie tylko orietuje w temacie AFN :> A jak jest z wydajnoscia seryjnej sprezarki przy zmodyfikowanym ukladzie paliwowym? Napompuje wystarczajaco powietrza zeby to wszystko spalić i przy okazji nie pracowac na kresie swoich mozliwosci? Duza jest roznica cenowa miedzy zwyklymi wtryskami ASV i hybrydami?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
turbo od AFNa na bezpiecznym daje 1,2 bara...mi od ASZ na serii sofcie dawała 1,1 bara obecnie 1,4zaprzal pisze:aw69, narazie sie tylko orietuje w temacie AFN :> A jak jest z wydajnoscia seryjnej sprezarki przy zmodyfikowanym ukladzie paliwowym? Napompuje wystarczajaco powietrza zeby to wszystko spalić i przy okazji nie pracowac na kresie swoich mozliwosci? Duza jest roznica cenowa miedzy zwyklymi wtryskami ASV i hybrydami?
[ Dodano: 22 Mar 2006 23:44 ]
aw69 pisze:Zaprzal to zalezy ile chcesz miec tych koników ? Ale przy hybrydach pompie 11 i na seryjnym turbo od AFN da rade zrobic ponad 150KM. Z samego powietrza mocy nie nadmuchasz ważniejsze jest ilośc paliwka. Wiadomo idzie to mniej wiecej w parze moc do dostarczanrgo powietrza i paliwa. Ale mając serie AFN i chcąc zacząć mody lepiej jest zacząć od wtrysków i pompy napewno efekty będą o wiele wiele bardziej zadowalające niz wymiana samej turbospręzarki. Przykładem są przyrosty mocy po wymianie wtrysków z ASV na hybrydowe nawet bez ruszania softu.
nie zgodze sie...podstawą jest zimne powietrze dlatego na poczatku FMIC i duze turbo...nie sztuką jest wrypać duzą ilość paliwa do silnika-jak bedzie za mało powietrza to bedzie czarny dym a to oznacza ze temp. spalin jest zbyt wysoka i wtedy ....na wtryskach do AFNa można dojść do 150KM ale trubo musi być wieksze i FMIC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości