kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

kolektor ssący,wydechow z 1,9TD AAZ podejdzie do Garrett T3?

Post autor: piotrekgal » pn lut 22, 2010 17:21

Koledzy jak w temacie, podejdzie mi moj ori kolektor z AAZ do montazu T3?
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 17:46 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 2 razy.



polliv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt maja 20, 2008 19:43
Lokalizacja: Siedliszcze
Kontakt:

Post autor: polliv » pn lut 22, 2010 20:59

tak



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 22, 2010 21:09

Tak,wszystko pasuje bez problemu.
Z wszystkich turbin montowanych w AAZ,to jedynie K-03 jest osadzana na innym kolektorze...ma 3 szpilki :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 00:09

dziekuwa a teraz sluchajcie, chodzi o odplyw oleju bedzie on pasowal z kkk14 ? wedlug etki nie do konca..., no i przeplyw, jak to sie bedzie mialo ?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 00:24 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 23, 2010 00:30

Nie nie podejdzie, musisz sobie skombinować przejściówkę z flanszy na taki gwint jak masz u siebie, albo dorobić przewód.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 00:34

t0mal pisze:Nie nie podejdzie, musisz sobie skombinować przejściówkę z flanszy na taki gwint jak masz u siebie, albo dorobić przewód.

takie przejsciowki w ogole byly ?
A jak jest z rura olejowa, bedzie grala ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 23, 2010 00:40

Były w K24, ale to raczej ciężka sprawa. Jeśli chodzi od dopływ oleju to prawie pasuje - w T3 środek jest trochę odchylony do tyłu w porównaniu do k14 można podgiąć oryginalny przewód i mieć nadzieję, że nie będzie ciekł.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 00:45

jak montowalem IC do tej k14 ( ori z 1z ) to musialem ją troche odgiac i poki co nie wyplula nic. Koncowka odplywu z t3 jest taka kwadratowa a w k14 okragla, dobrze kojarze?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 23, 2010 00:51

W Garrecie masz owalną flanszę przykręcaną na dwie śruby, w kkk jest nagwintowany otwór, w który wkręcona jest rurka , a do rurki jest przyłapany przewód nakrętką (coś jak przy wtryskach tyle że większe)



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 00:57

dzieki t0mal



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 23, 2010 07:46

piotrekgal, jeszcze dodam,że nie każda K-14 ma identyczny odpływ...
Otóż w silniku 1,6TD odpływ jest aż do misy olejowej,natomiast w 1,9TD (AAZ) odpływ jest do bloku...przykręcony nyplem podobnym do mocującego wężyk paliwowy przy pompie,tylko większym :wink: ...niby ta sama suszarka,ale odpływy ma różne w zależności od motorka... :hmm:
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 07:48 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 23, 2010 13:08

Turbina kupiona ode mnie, najprosciej to zaożyc miske od 1.6 td. przewód ori t3 jest gruby i grubszy niz k14 ori 1.9td.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » wt lut 23, 2010 13:41

czyli fajnie tzn, ze nie bedzie to takie proste, wiec pewnie bedize trzeba sciac koncowke odplywy z T3 i wspawac koncowke z 1,9 k14..



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 23, 2010 13:43

ty juz wiesz ale napisze tutaj, koncówke z miski 1.6td przespawac gazowo z mosiadzem do miski 1.9 td
to jest tak jak fabryka robi dla t3 w 1.6td . i to jest 100% pewne ze bedzie chodziło jak trzeba...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości