Po wymianie wtryskiwczy cos stuka jakby tlok klepal zawory
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mateuszrolza
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
- Lokalizacja: Opole/Piechocice
- Kontakt:
Po wymianie wtryskiwczy cos stuka jakby tlok klepal zawory
Witam jak w temacie wymienilem wtryski bo mi lały. Przegladalem wszystko i zauwazylem ze byl zle ustawiony zaplon no i wzystko dalem jak powinno byc. Silniczek po odpaleniu byl jak nowo narodzony pieknie sie wkrecal na obroty no wszystko pieknie. Wyjezdzam z garazu tak powoli bez zadnego byla i nagle cos zaczelo rzępolić. Na wolnych obrotach jeszcze takiej tragedii nie ma ale jak sie doda gazu to normalnie masakra. Robi podobnie jak by byl zle kąt wtrysku ustawiony. Ruszalem pompą do silnika, od silnika i problem jest dalej. Zaplon przestawialem na stare miejsce no nic nie dalo sie zrobic. Pytalem wieczorem mechanika i powiedzial ze jak dla niego to wtryski leja. Wiecie jaka moze byc padnięte??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dokładniebongo pisze:Może wtrysk się zawiesił

Nie ma tragedii...trzeba odpalić i przeciągnąć go po obrotach,powinien/ny puścić,a jak nie to znaleźć zawieszony wtrysk tak jak bongo pisze (tylko uwaga na oczy

Często tak jest,że po wymianie wtrysków lubią się zawiesić,ale j/w

- mateuszrolza
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
- Lokalizacja: Opole/Piechocice
- Kontakt:
Dzieki koledzy
Jeden wtrysk leje, dziwne bo niby nowy i jak zakladałem to dzialal normalnie. Czyscilem go ale nic nie dalo. Mam pytanko: W tej koncowce jest ta igla i jej nie szło wyciągnąć musialem sie nameczyc i wlozyc tez za bardzo nie szło. Jak patrzylem na nia to byla jaby taka przytarta w 3 miejscach (cos jak przytarty tłok). w starych to te igly normalnie wychodzily. I tak sie zastanawiam czy tu nie lezy problem 


- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- mateuszrolza
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
- Lokalizacja: Opole/Piechocice
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14302
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Skręcenie wtrysku zbyt dużym momentem skutkuje zatarciem się iglicy (udało mi się zrobić podobnie
). Książkowo 70Nm, nic więcej.

Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 21:26 przez szymo1, łącznie zmieniany 1 raz.
- mateuszrolza
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
- Lokalizacja: Opole/Piechocice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości