zaworek zwrotny paliwa 1.8 abs

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

zaworek zwrotny paliwa 1.8 abs

Post autor: sebus_777 » pn lut 22, 2010 19:47

Witam!
mam taki problem w golfie ojca ze po dluzszym postoju np 2-3 dni ciezko rano pali. Trzeba go dlugo krecic az odpali. Wczesniej nei mial benzyny i prawdopodobnie przytarla sie troche pompka. jak samochod odpali to juz pozniej nie ma problemu z paleniem. Dlatego myslimy ze palio sie cofie w wezyku i po nocy nie chce odpalic. jak juz odpali to nie cofie beznzyny i pali za strzalem. Autko z gazem. i teraz mam pytanie na ktrory wezyk zalozyc ten zawirek zwrotny bo docodza dwa jeden dajacy paliwo i jeden zwrotny. Prosze najlepiej o zdj i powiedizec gdize dac zaworek.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn lut 22, 2010 20:13

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Tu masz podobny problem , może znajdziesz cos dla siebie



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn lut 22, 2010 20:14

sebus_777, coś za bardzo kombinujesz z tym zaworkiem. Po grzyba jest Ci on potrzebny? Przecież w ABS po włączeniu zapłonu pompa paliwa uruchamia się na chwilę aby uzupełnić ciśnienie paliwa. Potem się ponownie się uruchamia wtedy gdy na wskutek obrotów silnika czujnik Halla wygeneruje impulsy dla zapłonu. Tak więc gdybyś 2 razy włączył i wyłączył stacyjkę przed uruchomieniem rozrusznika ciśnienie paliwa powinno zostać dobite i żaden zaworek nie jest potrzebny. Jak jeżdżąc bez paliwa załatwiliście pompę i macie podejrzenie co do niej to lepiej ją wymienić, a jak to nie pomoże należy szukać przyczyn trudności w uruchomieniu silnika w innym miejscu.


JaroW

sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Post autor: sebus_777 » pn lut 22, 2010 20:23

Jarowo pisze:sebus_777, coś za bardzo kombinujesz z tym zaworkiem. Po grzyba jest Ci on potrzebny? Przecież w ABS po włączeniu zapłonu pompa paliwa uruchamia się na chwilę aby uzupełnić ciśnienie paliwa. Potem się ponownie się uruchamia wtedy gdy na wskutek obrotów silnika czujnik Halla wygeneruje impulsy dla zapłonu. Tak więc gdybyś 2 razy włączył i wyłączył stacyjkę przed uruchomieniem rozrusznika ciśnienie paliwa powinno zostać dobite i żaden zaworek nie jest potrzebny. Jak jeżdżąc bez paliwa załatwiliście pompę i macie podejrzenie co do niej to lepiej ją wymienić, a jak to nie pomoże należy szukać przyczyn trudności w uruchomieniu silnika w innym miejscu.
kolego widze ze nie wiesz o co chodzi pompka jest podtarta i moze nie dawac juz dobrego cisnienia. poza tym przekrecanie pare razy nei pomaga dopiero przez krecenie dopiero pozniej odpala. naewno sie cofie paliwo bo jak go zgasze i pojde do niego za 2 godz albo 6 godz to pali normalnie tylko jak postoi 3 dni albo 2 dni to wtedy jest problem bo paliwo juz calkiem cofie sie z wezyka i jest w baku dopiero wtedy pompka musi pchac go do samego przodu. a jest kawalem tego weza takze przez jedno przekrecenie kluczykiem albo 2 to nie ma szans zeby paliwo bylo juz w przodize. Nie braklo ci nigdy paliwa? Jak nie masz paliwa w zbiorniku i wlejesz pozniej to tez musisz palic i palic az odpali. Bo napewno po strzale albo 2 ci nie odpali takze nie mow ze zle robimy



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn lut 22, 2010 21:13

sebus_777 pisze:kolego widze ze nie wiesz o co chodzi pompka jest podtarta i moze nie dawac juz dobrego cisnienia
Kolego wiem o co chodzi. Skoro uważasz, że jest z niej taki szrot to czy nie lepiej ją wymienić bo przecież mocno uszkodzona pompa nie daje poprawnego ciśnienia, które jest potrzebne do prawidłowych dawek, a te są właśnie zależne od ciśnienia i czasu otwarcia wtryskiwacza. Do tego cofanie się paliwa i trudnosci jak to opisujesz, a gdybyś używał benzyny do jazdy, a nie najczęściej do uruchamiania silnika (masz gaz), to jeszcze mógł by być problem z wydajnością przy dużym obciążeniu silnika i wysokich obrotach.
sebus_777 pisze:Nie braklo ci nigdy paliwa?
Nie. Bez obrazy osobiście uważam, że gaz najlepiej się sprawuje w zapalniczce, a jak używa się jednego paliwa to raczej się dba o to aby nie brakło, co nie znaczy, że jazda na gazie jest czymś nagannym. Ma także ekonomiczne uzasadnienie. Każdy jeździ na tym co mu pasuje. Ja wolę benzynę, a Ty gaz i nic w tym złego.
Wracając do stanu twojej pompy to wymiana była by wskazana także po to aby autko było raczej niezawodne. Gdyby z jakiegoś powodu zawiodła instalacja gazowa i była potrzeba jazdy tylko na benzynie to osobiście wolał bym to robić na sprawnej pompie.Co do zaworu zwrotnego, bo pewnie o taki Ci chodzi ja bym go zamontował (ale tylko doraźnie) pomiędzy filtrem a pompa paliwa.


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości