Banzyna a klekocze jak diesel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DaMos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn sie 31, 2009 18:58
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Banzyna a klekocze jak diesel

Post autor: DaMos » pn lut 22, 2010 00:25

Witam !

Mam problem jak w temacie.....

Od dnia kiedy kupiłem mojego golfa silnik klekocze, wymieniłem olej, wlałem tego śmiesznego "doktora" i nic to nie dało...no może przestał kopcić :jezor:

Może trzeba wyregulować zawory, nie znam się na tym, słyszałem że regulując zawory trzeba znać jakieś luzy czy coś :roll: a może pasek przeskoczył, wtedy chyba też silnik będzie inaczej pracować. Mój golf to MK3 1.6 ABU

Przy okazji...jak jest prowadzona linka ręcznego bo musiałbym ją podciągnąć ?

Z góry dziękuję za odpowiedź :pub:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Banzyna a klekocze jak diesel

Post autor: Haki » pn lut 22, 2010 00:35

DaMos pisze:Witam !

Mam problem jak w temacie.....

Od dnia kiedy kupiłem mojego golfa silnik klekocze, wymieniłem olej, wlałem tego śmiesznego "doktora" i nic to nie dało...no może przestał kopcić :jezor:

Może trzeba wyregulować zawory, nie znam się na tym, słyszałem że regulując zawory trzeba znać jakieś luzy czy coś :roll: a może pasek przeskoczył, wtedy chyba też silnik będzie inaczej pracować. Mój golf to MK3 1.6 ABU

Przy okazji...jak jest prowadzona linka ręcznego bo musiałbym ją podciągnąć ?

Z góry dziękuję za odpowiedź :pub:

Zalanie DOKTORA nie było zbyt mądre .. ale to już pominę milczeniem.
Widzę ,że sam nie wiesz gdzie przyczyny szukać .. a może to , a może tamto... hmm takie wróżenie z fusów .
Jeśli nie jesteś pewny ... to podjedź do kogoś kto siedzi w autach z grupy VW - kogoś poleconego i niech zerknie na motorek.

Co do ręcznego - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=218029 przeczytaj to ... :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pn lut 22, 2010 01:11

Witam regulacja ręcznego jest pod tylną popielniczką za ręcznym a w silniku mogły się zepsuć popychacze hydrauliczne z powodu ze doktor spowodował ze olej jest gęsty



Awatar użytkownika
DaMos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn sie 31, 2009 18:58
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: DaMos » pn lut 22, 2010 12:12

kolego Haki masz rację, nie wiem gdzie szukać przyczyny i dlatego napisałem tutaj :) a te "a może to , a może tamto" to takie moje sugestie

Co do doktora....auto pracuje tak samo jak przed jego wlaniem, jedyne co się zmieniło to to, że auto teraz nie kopci


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=313881][b]Mój Golfik MK3[/b][/url] Zapraszam !

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pn lut 22, 2010 12:27

DaMos pisze:wlałem tego śmiesznego "doktora" i nic to nie dało
Staryyyyyy dało na pewno i to bardzo wiele, na pewno bardzo przyczyniło sie do Twoich terazniejszych problemow z zaworami i pewnie nie tylko.. :green_fuck: zadnych moto doctorów zadnych magicznych specyfików do czyszczenia nagaru z silnika.. Jeden znajomy tak zrobił no i coz długo juz autem nie pojezdził, niedlugo po tym za samochodem widział chmure dymu, a silnik stracił kompresje.
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 12:36 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości