POMOCY!!!niepodłączony kabel sondy lambdy.Gdzie go podlączyć
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: pt maja 22, 2009 12:19
- Lokalizacja: pruszcz gdański
- Kontakt:
Workshop za to mówi że jednożyłowa. Zresztą nie ważne nie dalej jak pół godziny temu grzebałem przy swoim RP i jestem bardziej niż pewien że jest jednozyłowa.
[ Dodano: 21 Lut 2010 11:46 ]
czarek2522, wiesz czemu jest odpięta? masz gaz?
[ Dodano: 21 Lut 2010 11:46 ]
czarek2522, wiesz czemu jest odpięta? masz gaz?
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Przewód z sondy nie ma oplotu, dopiero za złączką jest oplot. W okolicach cewki zapłonowej powinien wychodzić czarny, troszkę grubszy i bardziej sztywny przewód - zobacz, gdzie on idzie - do jego żyły powinna być podłączona sonda.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: pt maja 22, 2009 12:19
- Lokalizacja: pruszcz gdański
- Kontakt:
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A w ogóle do podjedź do mnie, to oblookamy
Ostatnio zmieniony ndz lut 21, 2010 12:52 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No i problem rozwiązany... Ktoś w przewodzie ekranowanym od sondy lambda zwarł sygnał z ekranie, zaizolował i ekran przykręcił do pokrywy zaworów. A kabelek od sondy sobie wisiał luźno.
Dodatkowo u kolegi okazało się, że na aparat zapłonowy cały czas podawane jest podciśnienie, nawet przy wolnych obrotach - co w silniku RP nie powinno mieć miejsca. Stąd już prosta droga do źle ustawionego zapłonu i problemami z mocą, na które skarżył się kolega czarek2522
Dodatkowo u kolegi okazało się, że na aparat zapłonowy cały czas podawane jest podciśnienie, nawet przy wolnych obrotach - co w silniku RP nie powinno mieć miejsca. Stąd już prosta droga do źle ustawionego zapłonu i problemami z mocą, na które skarżył się kolega czarek2522
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Niby było podłączone prawidłowo - do elektrozaworka przy wtrysku. Ale cały czas jest tam podciśnienie - niezależnie od tego jakie obroty, oraz od tego, czy wtyczka jest podłączona, czy nie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Mój przewód z oplotem jest przykręcony do pokrywy zaworów teraz wiem już jakie jest jego przeznaczenie.Nie wiem jednak jak to do konca doprowadzić,kabelek połączyć z wtyczką sondy a oplot? Aparat zapłonowy miałem podłączony do króćca,który ssał cały czas,gdy podłaczyłem go we własciwe miejsce,silnik gasł na gazie po puszczeniu pedału przyspieszacza.Winą za to obarczam ustawianie zapłonu ze zle podłączonym podcisnieniem.Trzeba podłączyć tam gdzie ma byc i dopiero ustawiać.Czy moje wywody trzymaja sie kupy?
Nie gram w golfa,jeżdżę nim
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tak właśnie powinno być, ale sprawdź jeszcze, czy jak prawidłowo podłączysz podciśnienie, to pojawia się ono przy dodaniu gazu i zanik przy puszczeniu - ponieważ silnik gaśnie po puszczeniu gazu, to najlepiej podłącz jakiś inny wężyk do tego zaworka i wtedy zobacz, czy wszystko jest ok. Jak tak, to przełącz wężyki i ustaw zapłon.
Co do sondy - oplot do pokrywy zaworów, a rdzeń do sondy - od tego miejsca kabelek do sondy nie ma oplotu.
Co do sondy - oplot do pokrywy zaworów, a rdzeń do sondy - od tego miejsca kabelek do sondy nie ma oplotu.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 358 gości