problemy z KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

problemy z KR

Post autor: marcoo85 » ndz lut 21, 2010 17:42

Witam... mam problem ze swoim kochanym autkiem i nigdzie nie moge znalesc pomocy gzdie nie pojade tam kazdy pierwsze widzi taki silnik nie wiem czy sciemniaja czy nie chca sie za to brac brak slow poprostu... napisalem juz w innym dziale o jakiegos fachowca w okolicach poznania moze cos sie znajdzie...

Napisze tez i tu moze ktos tez pomoze i problem wcale nie okaze sie tak duzy... znalazlem pare postow o podobnej tematyce ale konkretnej odp nie znalazlem...

wiec tak... silnik po rozgrzaniu zaczyna falowac... teraz doszly takie objawy ze w czasie jazdy po wcisnieciu gazu do oporu dusi sie i ma problemy z wejsciem na obroty... po przekroczeniu 4 tys wszystko wraca do normy i ciagnie jak glupi... ale tez nie zawsze!! czasami jest zdlawiony do konca... na luzie tak samo... do jakis 4 tys sie dusi i przerywa a w wyzszym zakresie pracuje ladnie

moze to przepustnica moze krokowiec moze to i to albo komp jesli jest w ogole nie znam sie na tym... hmmm...

z gory dziekuje za wszelkie info



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » ndz lut 21, 2010 18:07

podstawowe rzeczy . . palce kopułki kable swiece filtry . . poźniej mozna dalej myslec . .



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz lut 21, 2010 18:20

najpierw obejrzyj szczelność gumy dolotu, i tych rurek co lecą do krokowca... krokowiec sam w sobie nie będzie tego powodował , on bardziej falowanie na obrotach. Rura pęka w miejscach karbowania. Przy okazji jak zdejmiesz rurę z rozdzielacza, sprawdź czy LUŹNO i LEKKO rusza się klapa przepływomierza. Po tym powinieneś sprawdzić ciśnienie paliwa, być może umiera któraś z pomp paliwa, lub zatkany jest filtr paliwa.


vwlifestyle.pl
Obrazek

marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » ndz lut 21, 2010 18:22

ok w weekend wymienie to wszystko i sie odezwe jak co... bralem to pod uwage ale glupio wymieniac "pol silnika" w ciemno jak to moze byc zupelnie nie to w dadku... ale ok jesli od tego zaczac to zaraz w wolnej chwili sie za to biore...



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz lut 21, 2010 18:23

co do fachowców, to niestety niewielu potrafi zająć się mechanicznym wtryskiem, większość nie chce sobie nawet zawracać głowy... m.in to też było powodem, dlaczego sprzedałem swojego KRa. Myślę że mając tą wiedzę którą teraz posiadam, na pewno latał by jak złoto...


vwlifestyle.pl
Obrazek

marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » ndz lut 21, 2010 18:26

ok dzieki wielkie!! przejrze to wszystko dokladnie! chociaz juz wiem od ktorej strony do tego podejsc :food:



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » ndz lut 21, 2010 18:43

witam szcześliwego posiadacza silnika kr :) ja też go mam od niedawna. Problem podobny mam ale na zimnym (ma lekką zamułkę do 1800obr), tylko mi to nie przeszkadza bo u mnie silnik to do 3tys max sie kręci i ostrożnie z gazem żeby mało palił. Ale do wymiany mam całą gume od powietrza i ukł podcisnienia. jak to wymienie to będe myślał co dalej.



marcoo85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 23, 2009 18:52
Lokalizacja: Środa Wlkp

Post autor: marcoo85 » ndz lut 21, 2010 19:35

no witam :hmm: heh ciekawe czy pomoze... mam nadzieje ze u mnie tez bedzie ktoras z tych drobnostek... w sobote sie okaze... podejrzewam pompe bo jak sobie teraz pomyslalem to dziwny dzwiek ostanio dobiegal od tylu auta... ale to bylo raz a pozniej byla cisza... wiec to moze pompa... hehe kupe kasy dalem za niego jest naprawde igla silniczek tak samo no do teraz jak zaczol przerywac ale tak to bomba... kurcze byle do soboty... :hmm:

[ Dodano: 21 Lut 2010 18:54 ]
hmmm... tylko pompa chyba nie domagala by przy wysokich obrotach a nie wolnych czy sie myle?? poza tym na ssaniu dochodzi do 2tys i wtedy sie nie dusi obroty wchodza plynnie...

a jakie wlasciwie powinno byc cisnienie paliwa przy tym silniku??
Ostatnio zmieniony ndz lut 21, 2010 19:55 przez marcoo85, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » ndz lut 21, 2010 19:59

-=ren=- pisze:co do fachowców, to niestety niewielu potrafi zająć się mechanicznym wtryskiem, większość nie chce sobie nawet zawracać głowy... m.in to też było powodem, dlaczego sprzedałem swojego KRa. Myślę że mając tą wiedzę którą teraz posiadam, na pewno latał by jak złoto...
Święta prawda


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości