Po wymianie wtryskiwczy cos stuka jakby tlok klepal zawory

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Po wymianie wtryskiwczy cos stuka jakby tlok klepal zawory

Post autor: mateuszrolza » ndz lut 21, 2010 14:26

Witam jak w temacie wymienilem wtryski bo mi lały. Przegladalem wszystko i zauwazylem ze byl zle ustawiony zaplon no i wzystko dalem jak powinno byc. Silniczek po odpaleniu byl jak nowo narodzony pieknie sie wkrecal na obroty no wszystko pieknie. Wyjezdzam z garazu tak powoli bez zadnego byla i nagle cos zaczelo rzępolić. Na wolnych obrotach jeszcze takiej tragedii nie ma ale jak sie doda gazu to normalnie masakra. Robi podobnie jak by byl zle kąt wtrysku ustawiony. Ruszalem pompą do silnika, od silnika i problem jest dalej. Zaplon przestawialem na stare miejsce no nic nie dalo sie zrobic. Pytalem wieczorem mechanika i powiedzial ze jak dla niego to wtryski leja. Wiecie jaka moze byc padnięte??



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lut 21, 2010 14:52

Może wtrysk się zawiesił,najprościej dojdziesz który to,odkręcając po kolei nakrętki z nich.Jeśli przy którymś praca silnika się zmieni,masz winowajcę :bajer:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 21, 2010 20:39

bongo pisze:Może wtrysk się zawiesił
Dokładnie :bigok: .
Nie ma tragedii...trzeba odpalić i przeciągnąć go po obrotach,powinien/ny puścić,a jak nie to znaleźć zawieszony wtrysk tak jak bongo pisze (tylko uwaga na oczy :bajer:),rozebrać,umyć przedmuchać złożyć i ma grać.
Często tak jest,że po wymianie wtrysków lubią się zawiesić,ale j/w :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » ndz lut 21, 2010 22:26

Dzieki koledzy :grin: Jeden wtrysk leje, dziwne bo niby nowy i jak zakladałem to dzialal normalnie. Czyscilem go ale nic nie dalo. Mam pytanko: W tej koncowce jest ta igla i jej nie szło wyciągnąć musialem sie nameczyc i wlozyc tez za bardzo nie szło. Jak patrzylem na nia to byla jaby taka przytarta w 3 miejscach (cos jak przytarty tłok). w starych to te igly normalnie wychodzily. I tak sie zastanawiam czy tu nie lezy problem :chytry:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 22, 2010 00:06

mateuszrolza pisze:I tak sie zastanawiam czy tu nie lezy problem
No to wymiana...
Pewnie poskładany został w brudzie,a układ paliwowy w dieslu nie toleruje brudu :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » pn lut 22, 2010 14:00

Witam. Dziekuje za rady. Tak sobie dzis pomyslalem ze moze papierem sciernym da sie to zrobic. Wzielem 2500 papier po szlifowalem i wtrysk dziala bez zarzutów :grin: Jeszcze raz dziekuje no i temacik do zamknięcia :pub:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 22, 2010 20:11

mateuszrolza pisze:Tak sobie dzis pomyslalem ze moze papierem sciernym da sie to zrobic.
Litości :panna: ...
mateuszrolza, nie życzę Ci źle,ale ten wtrysk długo nie popracuje...jeśli już nie leje :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

szymo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 03, 2006 16:37
Lokalizacja: Świerkol

Post autor: szymo1 » pn lut 22, 2010 21:24

Skręcenie wtrysku zbyt dużym momentem skutkuje zatarciem się iglicy (udało mi się zrobić podobnie :grin: ). Książkowo 70Nm, nic więcej.
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 21:26 przez szymo1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mateuszrolza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: sob cze 20, 2009 10:11
Lokalizacja: Opole/Piechocice
Kontakt:

Post autor: mateuszrolza » pn lut 22, 2010 21:56

Michaś_1977 pisze:nie życzę Ci źle,ale ten wtrysk długo nie popracuje...jeśli już nie leje ...
Michaś_1977, No wiadomo ale nic nie straciłem próbując to naprawic i tak bede musial go kupic ale moze wytrzyma jakis czas. A kupilem najdrozsze jakie byly :grrr:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości