1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » śr lut 17, 2010 19:19

proste sonda jest jedna z gwintem w obudowie katalizatora.... dwie są w szesnasto zaworowych


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » śr lut 17, 2010 22:41

radrinx01 napisał:
[quote="radrinx01"]czesc. Mam golfa 1.6sr+lpg i od niedawna mam problem z nierównomierną pracą silnika na jałowym biegu. Odpala bez problemu lecz gdy puszcze pedał gazu to gaśnie lub schodzi na bardzo niskie obroty ale gdy przytrzymam go pare sekund na obrotach to juz nie gaśnie. Podczas jazdy nie ma wcale mocy ani dynamiki chodzi poprostu jak "traktor". Zauwazyłem również ze wzrosło spalanie benzyny jak i również czuć benzynę jakby "wylewała" sie z wydechu. Problem znika kiedy silnik osiągnie temp i przelączy sie na lpg wtedy chodzi jak igła. Taki problem zdarza sie co jakies trzecie odpalenia auta bo zdarza sie tez tak ze odpali i chodzi ok. Na rozgrzanym silniku po przelączeniu z LPG na PB problem również znika. Byłem z tym problemem u mechanika który powiedział ze jeden z wtrysków sie zacina choc po podlączeniu do kompa wyskoczył mu bląd z sonda lambda. Stwierdził ze bląd wyskoczył gdyz wtrysk nie spala benzyny co skutkowało własnie blędem sondy. Nadmieniam, iż problem z silnikiem zaczął sie po zalożeniu instalacji LPG:(.Zdarza sie tez tak ze jest wszystko ok przez np 4 dni a 5dnia juz problem sie pojawia(wiele razy jest odpalany bo bardzo duzo nim jezdze). Prosze Was o pomoc..


Sprawdź
- pompka paliwa
- regulator ciśnienia paliwa
- świece
- przewody
- wtryskiwacze
- filtr paliwa

Kolego miałem ten sam problem po założeniu gazu - jak go naprawiłem SPRZEDAŁEM SAMOCHÓD i powiedziałem sobie - żadnego LPG. Walczyłem z tym pól roku i du.pa.

Pozdro, jakby co to pompkę i regulator mam na sprzedaż
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 22:42 przez OIL, łącznie zmieniany 1 raz.


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw lut 18, 2010 07:55

ignac_bdg pisze:jak go naprawiłem
ignac_bdg pisze:jakby co to pompkę i regulator mam na sprzedaż
to powiedz po wymianie czego Ci pomogło, ja już tak 6miechów śmigam. A przy odpalaniu zimnego dławi się i chce zgasnąć, powymieniałem: świece, przewody, lambde, przepustnicę, filtry, zero nieszczelności w dolocie. Z vaga wynika, że sonda chodzi ok, wtryski równo podają, przepływka ok, czujnik temp. też, a błąd wciąż 00537 Układ regulacji lambda 18-10 górna wartość :grrr:
Podaj info na PW o częsciach po ile masz i czy to te co miałeś w aucie przed naprawą :bajer:
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 07:56 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

radrinx01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:15
Lokalizacja: okolice częstochowy

Post autor: radrinx01 » czw lut 18, 2010 14:28

cześć.Ignac_bdg napisałeś aby w moim przypadku sprawdzić miedzy innymi pompkę paliwa tylko możesz mi powiedzieć w jaki sposób to sprawdzić?. Byłem ostatnio pod golfem i w baku słychać delikatnie jak pracuje wiec chyba jest ok chyba ze masz na myśli jakies inne jej sprawdzanie?świece są nowe, przewodyteż, filt paliwa wymienio\ny niecały rok temu wiec chyba też powinien byc ok. a jak sprawdzić wtryski bo z tego co mi mowił mechanik to jeden "prawdopodobnie" moze sie przycinac i dlatego tak chodzi silnik jak "traktor".. no i jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa?



Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » czw lut 18, 2010 16:14

radrinx01, W kwestii pompki to raczej chodzi o ciśnienie, pompka może pracować ale nie podaje odpowiedniego ciśnienia. Nie wiem jak się nazywa taki sprzęt, szanujący się mechanik powinien go mieć;-)


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » czw lut 18, 2010 23:03

Odnośnie ciśnienia to ja zrobiłem sobie taki patent na wzór co miał mechanik - manometr, trójnik i kawałek wężyk.
Ale ciśnienie było w normie więc poszedłem dalej - regulator - więc go wymieniłem i tu ..... dwa tygodnie był spokój - odpalał normalnie, nie dusił się - po tym czasie zwów coś trzasło - wymieniłem ponownie regulator ale to już nie to - w tym momencie ręce mi opadły i sprzedałem golfa za parę dni :rotfl:

A odnośnie regulatora ciśnienia to odepnij ten malutki wężyk od podciśnienia i spróbuj go rano odpalić
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 23:06 przez OIL, łącznie zmieniany 1 raz.


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt lut 19, 2010 22:36

regulator cisnienia koszt okło 260 zeta...mam pytanko on tylko odpowiada za to zeby na każdym wtrysku było takie samo cisnienie paliwa czy sie mylę...
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 22:50 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

archer80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob lip 25, 2009 11:09
Lokalizacja: Lublin / Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: archer80 » sob lut 20, 2010 12:48

radrinx01 pisze:czesc. Mam golfa 1.6sr+lpg i od niedawna mam problem z nierównomierną pracą silnika na jałowym biegu...
a moze pasek rozrzadu Ci przeskoczyl o zabek albo wiecej? wtedy objawy tez sa wlasnie takie.



radrinx01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:15
Lokalizacja: okolice częstochowy

Post autor: radrinx01 » sob lut 20, 2010 13:06

Witam ponownie. Byłem u gazownika i po podlączeniu go pod kompa i sprawdzeniu kompa stwierdził ze fura musi "zapierdalac" bo nie ma zadnych problemów. Po przedstawieniu gazownikowi problemu na wszelki wypadek zaadoptował ponownie regulacje. Pech chciał że przy jego obecności po odpaleniu zalączył sie "traktor" wiec podlączył go pod kompa który wykrył bląd sondy. Po skasowaniu blęda fura normalnie chodzila tak samo jak i przed skasowaniem czyli jak "traktor". Ponownie podlączył i wyszło ze niby dwie komory cylindra nie pracują. Na liście diagnostyki wyskoczyło cosik takiego... dwa cylindry nie pamietam ktore mialy jakies odczyty po 00128 natomiast dwa następne brak danych. Po tym odczycie gazownik stwierdil ze niby dwa cylindry nie pracują.... co wy na to????



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » sob lut 20, 2010 13:41

radrinx01 pisze:dwa cylindry nie pracują
istne czary.... a wtryski??? dobre są moze sie zacinają

wymieniłem filtr paliwa dzis... stary z ciekawosci rozciąłem na starym zrobiłem 30 tys ...panowie po 30 tys całkiem czarny w srodku istny syf....w danych technicznych pisze zeby wymieniac co 60 do 80 tys nie wiem czy dojezdził bym te 60 tys ....
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 17:17 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » sob lut 20, 2010 20:00

dimmer pisze:
radrinx01 pisze:dwa cylindry nie pracują
istne czary.... a wtryski??? dobre są moze sie zacinają

wymieniłem filtr paliwa dzis... stary z ciekawosci rozciąłem na starym zrobiłem 30 tys ...panowie po 30 tys całkiem czarny w srodku istny syf....w danych technicznych pisze zeby wymieniac co 60 do 80 tys nie wiem czy dojezdził bym te 60 tys ....

Szkoda że nie powiedział że 4 cylindry nie pracują, zmień gazownika :rotfl:


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » sob lut 20, 2010 23:15

moze sie chłop przejęzyczył :):):) nie czepiajmy sie szczegołów:):)


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

butka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 13:20
Lokalizacja: Ełk

Post autor: butka » ndz lut 21, 2010 13:34

Witam.Potrzebuje pomocy mam golfa 4 16 sr.od jakigoś czasu pali mi się lampka od oleju.Wymieniłem olej, filtr i nic.Zmieniłem czujnik poziomu oleju i dalej się pali i powiadamia że niski poziom oleju.A ja nie wiem o co chodzi.



Golonko vw4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt paź 16, 2009 22:05
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Golonko vw4 » ndz lut 21, 2010 17:46

Witam mam pytanie.
Gdzie w golfie 4 1.6 SR (AKL) znajdyje się czujnik minimalnego ciśnienia oleju???
Znalazłem jeden jest to czujnik za dużego ciśnienia jest on wkręcony w podstawę filtra oleju.
Proszę o pomoc nie moge znaleźć czujnika mierzącego zaniskie ciśnienie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości