witam po zmianie 5 biegu na FF w skrzyni chd mam taki luz, orginalny 5 bieg miał większy wiec to wina poprzedniej zebatki że jest jak jest, czy tak może zostać? czy może szkoda ją zakladać bo mam drugą skrzynie gdzie mogę tą piątke założyć( ale musze wymienić w niej wszytskie uszczelnienia).
aha skrzynia jeździla w silniku 1.8 16v
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 17:34 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Michaś_1977, ja też sądzę ale chciałbym wiedzieć na pewno bo ściągać i zakładać i ściągać i zakladać to mi się nie chce;)
luz jest na zębach pomiędzy wałkiem a kołem zębatym a na zdjęciach widziałem jak ściągają koła ściągaczem więc sam nie wiem???
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20 pisze:na zdjęciach widziałem jak ściągają koła ściągaczem więc sam nie wiem
Tak,bo są bardzo ciasno osadzone na wałkach i tam nie mam mowy o luzie...
Na pewno nie zdejmują ściągaczami z powodu braku luzu międzyzębnego...gdyby tak było,to łożyska długo by nie pokręciły się...
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
będę zdejmował swoją 4t to przy okazji porównam luz w jednej i drugiej...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426