
Udam się do mechaniora i niech przy mnie ściąga koło. Przegub wyjąć, oczyścić, nowy smar i zobaczę jakie będą efekty. Tylko wciąż mnie trapi czemu ta osłona spada...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nic nie grzebałem przy zawieszeniu. Sprawdzam zawieszenie co jakiś czas na stacji na szarpaku i w razie potrzeby wymieniam np. sworzeń wahacza. Gałki ukladu kierowniczego? Mógłbyś wyjaśnic laikowi? Czy wyregulują to na diagnostyce?MkII 1.3Digijet pisze:A nie robiłeś nic przy gałkach układu kierowniczego? może źle masz wyregulowane, tak że w jedną stronę kierownica skręca bardziej kołami niż w drugą stronę, i wtedy wyrywa.
A jeszcze bardziej prawdopodobne: amortyzator ustawia się względem zwrotnicy by ustawić geometrie, jeśli ktoś to źle zrobił, zwrotnica przesuwa się na zewnątrz podczas jezdy na nierównościach, i półoś będzie się rozpinać bo będzie za krótka
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości